Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Itse maksoin 8h duunista saturaisen.

Firma maksaa konsulenteille 15 egee tunti. Kannattais mennä meidän faijalle duuniin.:ahem:
Mulle kyllä kelpais tuo konsulentin palkkakin. Esitteleekö ne jossain rautakaupassa teijän "pölynimureita"?

markoj

Custom User
Ei mulla oo pokkaa taata sun lainoja, joilla sä ostelet maailman palan kerrallaan.

markoj

Custom User
Ah, taas se aika kesästä, kun tulee miljoona kärpästä sisälle, jos pitää ovea auki - ja minähän pidän.

burb

.
Ah, taas se aika kesästä, kun tulee miljoona kärpästä sisälle, jos pitää ovea auki - ja minähän pidän.
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä - markoj on loistava saalis.

Sä ihan itte rakensit paikan tälle vitsille. Joten haista paska.

jjv

Arschloch
Mulle tulee avoimesta ikkunasta kyläilemään sellaisia pitkäjalkaisia öttiäisiä jotka patsastelee seinällä samassa kohtaa tuntikausia. Oon niille kertonu härskejä kaskuja ja ihan kuin ne vähän hytkyis naurusta. Vai itkeeköhän ne? Hyttysiä tulee myös. Silloin kuin nuo uudet ikkunat asennettiin, 50 eurolla kauppasivat hyönteissuojan asennusta. En raaskinu ostaa.

Hartsa76

Well-known member
Täällä ei sisälle tule niinkään kärpäsiä vaan ennemminkin vaaksiaisia, hyttysiä, surviaissääskiä, yöperhosia ja muurariampiaisia.

Ensi kuussa vuorossa ovat sitten harsokorennot ja ampiaiset jos vanhalla kaavalla mennään.

Minun asunnossa kärpäset tuntuvat aina päätyvän ikkunalasien väliin ja kuolevat sinne.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Comeback forumille, kun Pyryf pakotti.
Hei näin muuten sut vilaukselta Summer Sound -festareilla kun menit vaimon kanssa kovaa vauhtia mun ohi! Itselläkin oli tosin vähän kiirettä samaan aikaan kun osa porukasta oli kateissa... Hyvällä tuurilla törmäillään illalla jos oot itsekin vielä toista päivää paikalla!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.