ettelbruck
Well-known member
Pakko oli mennä vanhan valokuvakansion luo, 1992 maaliskuussa Bitburgissa kuvasin naisen ja Mitsubishi Coltinsa, rekkari BIT-CH-6Etenkin naisella LUT-8 olis suht rohkee veto :eek!:
Pakko oli mennä vanhan valokuvakansion luo, 1992 maaliskuussa Bitburgissa kuvasin naisen ja Mitsubishi Coltinsa, rekkari BIT-CH-6Etenkin naisella LUT-8 olis suht rohkee veto :eek!:
Miten sulla noin niinku muuten menee? Tuon vitutuksen lisäksi.Näinhän se on! Akka pellolle ja lapset lastenkotiin, koska Korkeasaaren reissu vituttaa. Sehän se on joillekin se ratkaisu. Itse kuitenkin kestän mm. Korkeasaaren, jopa helteellä, jälkikasvuni ja rouvan kanssa. Ja kestän vielä paljon enemmänkin. Mut tee sä omalla tavallas.
Entisen puljan tiloissa oli yks minineukkari (3:n hengen) jossa sohotti viilennys kesät talvet päällä.Toimistolle mennessä saa vetää pitkähihaista päälle, kun ilmastointi toimii niin tehokkaasti.
Ihan jees. Mites sulla? Paitsi että mun asiani tuntuvat kovasti sua harmittavan. Onko tullut viime aikoina jätettyä perhettä ku kuumuus niin kovasti harmittaa?Miten sulla noin niinku muuten menee? Tuon vitutuksen lisäksi.
Suahan se kuumuus harmitti. Ja mua kylmyys. Vai vittu, miten päin tää oli?Ihan jees. Mites sulla? Paitsi että mun asiani tuntuvat kovasti sua harmittavan. Onko tullut viime aikoina jätettyä perhettä ku kuumuus niin kovasti harmittaa?
Ei mua ainakaan kuumuus varsinaisesti harmita. Kuumuudessa suoritettavat aktiviteetit hieman korpeavat.Suahan se kuumuus harmitti. Ja mua kylmyys. Vai vittu, miten päin tää oli?
Vieläkin pahemmin voisi käydä, koska paljaan mahanahkan sijaan sinun naamaasi voisi osua myös paljas muna.Mä en välitä oikeastaan minkäänlaisesta matkailusta, ja tällasissa ääriolosuhteissa se oikein kulminoituu.
Lisäks mä en hirveämmin välitä ihmisjoukoistakaan, ja mua inhottaa ajatus että jossain paskanhajuisessa eläintarhassa jonkun hikisen ukon paljas mahanahka osuu mun naamaan just kun ojennan jälkikasvulle rattaisiin jotain einestä tms.
Sitten mua kanssa inhottaa hikoilla koko päivä tietoisena siitä, että vasta myöhään illalla pääsee suihkuun.
Lähinnä siis tää kaikki johtuu kuumuudesta.
En oikein tiedä, miksi tämä homma pitää hoitaa just huomenna, mutta onpahan sitten pois päiväjärjestyksestä.
Vois joutua tervehtimään tai jopa puhumaan.Tole ei kai pahemmin käy forumin mööteissä.
Jätkä diggaa Good CharlotteaPitkään olen jamitellut mielessäni erästä biisiä jonka radiosta kuulin ja totesin että hyvä on tämä kappale.
Tänään kuulin sen uudestaan ja minulle valkeni että voi taivahan jumala se on Good Charlotten biisi.
Köyttä tässä parvekkeen reunaan solmiskelen.
Veikkaan tuon liittyvän jollaintapaa yltiöpatriotismiin ja maanpetturuuteen.Nyt vois olla kiva tietää miksi paskakeli on pahemmin sanottu kun säätilan/lämpötilan kuvaaminen helvetiksi. Tai sitten ei olis.
*tirsk*ahtaisin jos uskaltaisin.Veikkaan tuon liittyvän jollaintapaa yltiöpatriotismiin ja maanpetturuuteen.
Aika hurja kokeilu. Lappohjassa ja Tammisaaressa juoksemista kestänis helposti, mutta ettäkö oikein Hangossa??*tirsk*ahtaisin jos uskaltaisin.
Mutta kun en. Taidan tehdä poitsulle aamupalaleivät ja kokeilla kestäiskö polvi Hangossa juoksua????
Viittasin tuttuun. Maastoon. Tasaista ja pehmeäpohjaista juostavaa täällä. Kotona kun on sellainen 'vaarojen maratoonni' aina kun hiipimään lähtee.Aika hurja kokeilu. Lappohjassa ja Tammisaaressa juoksemista kestänis helposti, mutta ettäkö oikein Hangossa??
Astumisesta ei kannata edes kysyä.Mukavasti alkoi aamu kun amppari pistää varpaaseen kun ite harjaa rauhas hampaita.. Eka vaa ihmettelen et mikä kutittaa jalas ja sit PAM ai saatana. Noh kyl taas voi kävellä normisti.