Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Jos laittais kanttarellit pannulle.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Soturihenkinen toiminta = tupatarkastus, pinkkojen teko, taakse poistuminen, viattomien siviileiden tappaminen, hernekeittotorstait, ruokalan kattoon ammunta?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Kävin passikuva-automaatissa. Huomasin olevani Erkki Tuomioja.
Toivottavasti noista teoksista ny joku kelpaa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ajattelin kokeilla vanhaan läppäriin vihdoin linuksia. Upuntupunhölynpölyndiibadaaban ajattelin asentaa. Tähän mennessä olen hermojeni lisäks polttanut mm. kaks dvd-levyä. Eka meni omaan piikkiin, kun en jaksanut lukea ohjeista alkuakaan. Toka ei syystä xyz sitten suostu käynnistymään mitenkään tossa läppärissä. Käytän rw-levyjä, mutta ei kai se siitä johdu, kun levy käynnistyy toisessa koneessa (missä on vindous seiska) ihan hyvin, ja toi ekakin levy käynnisty xp:ssä. Ai niin, tota ekaa levyä ei voi enää uudelleenkäyttää, koska se ei olekaan enää rw-levy. Eli en saa sitä tyhjennettyä enää. En tiedä miksi, enkä aio selvittää. Onhan noita levyjä vielä jäljellä, vaikkei vähään aikaan ole enää niitä tarvinnutkaan.
Olen myös ladannut imagen kolmasti. Eka kerta menee edelleen omaan piikkiin, kun en jaks... jne...
Tällä hetkellä teen boottaavaa usb-tikkua, johon/josta tuon ubuntun luulen asentavani. Eihän se tule onnistumaan, mutta pääasia että aika ei tule pitkäksi.
Ja olihan tuo tikuntekosoftakin kiva ladata, kun koko 1.1 megasen filun lataamiseen meni n. vartti.

Mukavaa askaretta kesäiltaan. Kohta laitan läppärin takas kaappiin xp:nsä kanssa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kävin kattoon kaveria terveyskeskuksessa. Oli jostain myyrä kuumeen saanu. Kusee verta ja sellasta. Söin sen suklaat ja join jaffat.
 

Örfil

Guest
Voipi olla vakava tauti. Tiedän yhden tapauksen, jossa n. 3-ymppinen mies kuoli aikaste yllättäen siihen.
Oli saanut talon rossipohjaa fixatessaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olin tänään vieraana häissä, joista yksi kutsutuista puuttui juurikin myyräkuumeen takia.

Itse meinasin muutaman kerran pyörtyä helteessä ja huonon ilmastoinnin takia. Oli aika hankalaa. Muuten tilaisuus oli todella vaikuttava ja hääparillekin yllätysvieraana oli tangokuningas parin vuoden takaa. Kävi vetäisemässä puolenkymmentä biisiä.

Ei olleet Nykäsen häät.
 

Makkonen

Guest
Olin tänään vieraana häissä, joista yksi kutsutuista puuttui juurikin myyräkuumeen takia.

Itse meinasin muutaman kerran pyörtyä helteessä ja huonon ilmastoinnin takia. Oli aika hankalaa. Muuten tilaisuus oli todella vaikuttava ja hääparillekin yllätysvieraana oli tangokuningas parin vuoden takaa. Kävi vetäisemässä puolenkymmentä biisiä.

Ei olleet Nykäsen häät.
Tähän ei sovi lainaus siitä yhdestä biisitä.. "Vähän jäissä, pienissä häissä."
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Entäpä:
Mä joka päivä töitä teen
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan
Hyttynen piimässä uuu uuu uuu
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös