Etkö hallitse autoa, kun pyörähtelet?Kohtalon saa kuulemma supermarketista. Täytyypä muistaa käydä sielläkin aamulla, kun postin kautta pitää joka tapauksessa pyörähtää.
Etkö hallitse autoa, kun pyörähtelet?Kohtalon saa kuulemma supermarketista. Täytyypä muistaa käydä sielläkin aamulla, kun postin kautta pitää joka tapauksessa pyörähtää.
Ei tuota koko Forum-väelle olisi tarvinnut paljastaa.Etkö hallitse autoa, kun pyörähtelet?
Mosselta tuli hartsasmi. Kun vielä hiukkasen töksäytät lisää niin avot.Etkö hallitse autoa, kun pyörähtelet?
Ja toiseksi viimeisin lasku näkyy maksamattomana mutta olen melko varma että olen sen maksanut. Täytyypä tarkistaa vielä.(2000) Autentikaatiovirhe. Linkkiä ei voitu autentikoida.
Heillä ilmeisesti pelaa tuo homma Jonkun kerran tänne kirjoittanut mitä sekoilevat, niin ENPÄHÄN TOISTA.Plääh, Dna.
Nyt mulla on jostakin syystä kaksi samaa(!) käyttistunnaria Dna:n palveluihin. Ja kun yritän päästä katsomaan Dna:n sivujen kautta laskuarkistoa että onko se nyt sitten jotenkin vinksallaan niin itella ilmoittaa viimeisimmästä laskusta:
Ja toiseksi viimeisin lasku näkyy maksamattomana mutta olen melko varma että olen sen maksanut. Täytyypä tarkistaa vielä.
Ja viimeksi kun säätelin tilauksiani, niin tuli lasku KAIKISTA asioista joita olen IKINÄ tilannut Welholta/Dna:lta. Samalla ohjelmakortti oli säädetty erääntymään randompäivänä x, jonka se tekikin ja maksukanavat katkes. Soittamalla toki sain takaisin mutta kuiteskin.
Kiukuttaa ja ärsyttää ja ehkä tämä on vain karman laki kun olen ollut niin ilkeä.
Ei niitä ole enää. Se voi olla terveystarkastaja.TV-lupatarkastaja! *piiloutuu*
*soittaa ovisummeria*
Nimenomaan.Pari tommosta lisää niin burbille tulee Forum mahdottomaksi selata. Sitä kai tässä haetaan.
- Helevetin keskonen se siinä kukkoilee... senkin riukusääri!Nimenomaan.
Ai aletaanko täällä tämmöistä viljelemään, senkin..senkin naama!- Helevetin keskonen se siinä kukkoilee... senkin riukusääri!
Pari tommosta lisää niin burbille tulee Forum mahdottomaksi selata. Sitä kai tässä haetaan.