Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Öbbbbbfgf. Pitäisiköhän tässä alkaa nukkua, kun mitään hyödyllistä en tule saamaan aikaan ja väsyttää niin maan perhanasti.

Sue_me

Well-known member
Uuden tietokoneen käyttöönottoyritys, act III.

Ihan hyvin pelittää. Vielä.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mielenvikasta puuhaa. Mulla meinaa taju huojua jo pelkästä laajakulmakatselusta.
Wanha! Insinöörismiestä videopostaajana ihmettelen tässä, että kumma kun ei ole video tullut vastaan jo vuosia sitten. TiVi linkitti siihen jo ennen YouTuben uusintakierrosta. Alunperin nuo asentajat laittoivat videonsa ihan jollekin muulle videopalvelimelle kuin tuubiin (Vimeo). Siksi vaan silloin, että HD-resoa ei tuubista siihen aikaan saanut ulos. Nythän saa, mutta tuo video ei ole.

Sue_me

Well-known member
Kun tuossa videossa puhuivat, ettei ole nopeaa tapaa poistua maston huipulta niin onhan siihen ainakin yksi tapa.

burb

.
Kerran kokeilin tuota base-hyppyä. Huonon kielipään takia tulin alas sähköbasson kanssa. Lopussa esitin hittibiisin.

burb

.
Tartteeko joku ilmaista viinaa? Mulla olis aivan mielettömät läjät alkoholia, tulkaa joku hakemaan pois. Puh: (09) 661 133.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tommoseen korkeeseen mastoon kapuaminen ois ihan epäilyksettä parasta hommaa mitä voisin kuvitella. Ei tarvii olla korkeetkaan a-tikkaat että alkaa jo jänskäämään hoippua siellä nokassa. Pariinkytä metriin jos sais itsensä pakotettua niin varmaan siellä itkis hysteerisenä niin kauan kunnes voimat ehtyis pitää kiinni.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Pariinkytä metriin jos sais itsensä pakotettua niin varmaan siellä itkis hysteerisenä niin kauan kunnes voimat ehtyis pitää kiinni.
Toi on varmaan aika realistinen arvaus tavallisella itsesuojeluvaistolla varustetun nyypän pelkokertoimen huippumitaksi. Sellanen 6-7 kerroksen korkuinen kertsi.
Nuorempana olen kiivennyt tikkaita tollasen katolle joitakin kertoja duunien vuoksi (mm. katon kunnostusta, maalausta yms), ja siinä 4-5 kerroksen korkeudella rupes muistaakseni jänskättämään jo aika huikeesti. Voimat kuluu kiipeämisessä käsittämättömän tehokkaasti kun puristaa jokaista tikkaan puolaa nyrkissään niin kovaa kuin pystyy. Katolle päästessä on ihan poikki ja käsivarret vapisee.

Nykyään en kiipeäis 10 metriä korkeemmalle tikkaita. 3 kerrosta riittää mulle ihan hyvin. Siinäkin viimeinen 4 metriä on jo silkkaa pelkoa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.