Troy
Well-known member
Huokaillessa päästää enemmän hiilidioksidia kuin vihellellessä. Saatoit pahentaa asiaa.Tukin sen tulkinnallani Moody Bluesin Nights in White Satinista.
Huokaillessa päästää enemmän hiilidioksidia kuin vihellellessä. Saatoit pahentaa asiaa.Tukin sen tulkinnallani Moody Bluesin Nights in White Satinista.
Tässähän kävi sitten ihan hyvin. Kunhan vaan nyt en alkaisi taas viheltämään.Tukin sen tulkinnallani Moody Bluesin Nights in White Satinista.
Mosse on niin risa mies että viheltääkin otsonia.Huokaillessa päästää enemmän hiilidioksidia kuin vihellellessä. Saatoit pahentaa asiaa.
Voi olla, että onanointi aina voitaa itsekritiikin. Paperi, sakset, kivi -metodilla onanointi luultavasti voittaisi kaikki nuokin.itsekritiikin ja johtopäätösten aika. Tai onanoinnin. Joo, onanoinnin.
Missäs tää pubivisa sijaitsi?Pubivisassain oli porukkaa niikseen, että vastauslomakkeet loppuivatten kesken. Matsiahan siellä jengi oli katsomassa mutta lopulta se jäikin sivuseikaksi kun meni jännäksi aivokilvoittelu. Hurja meno.
Kapakassahan se.Missäs tää pubivisa sijaitsi?
Ok, aattelin vaan kun olin tossa jankan aikalisässä kattelemassa peliä ja siellä starttasi pubivisa sen jälkeen.
Alpun visat tunnistaa haisevasta ja rumasta vetäjästä ynnä siitä että jokaisen kysymyksen oikea vastaus on hepsguggu.Ok, aattelin vaan kun olin tossa jankan aikalisässä kattelemassa peliä ja siellä starttasi pubivisa sen jälkeen.
Nyt kun tota linkkiä aloin tarkastelamaan, niin alkoipa heti korpeamaan toi ruokalista.
Eihän tossa progressiossa oo mitään tolkkua! Saa olla ihan pölvästi, että ottaa ton 25 kpl tohon hintaan, eikä esim. 2 x 12 kpl 4 euroa halvemmalla.Wingsit 6kpl 6,0€ /12kpl 9,0€ /18kpl 12,50€/25kpl 22.00€
Sillä mä aloinkin kyselemään, että olisiko käynyt niin hyvä tuuri, että onnistuin vahingossa välttämään.Alpun visat tunnistaa haisevasta ja rumasta vetäjästä ynnä siitä että jokaisen kysymyksen oikea vastaus on hepsguggu.
En sentään tysonia.Mosse on niin risa mies että viheltääkin otsonia.
Ehkä onanointi nyt sai sinut.Korva vinkuu ja käsi ei enää suoristu.