Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Onhan mun tapana toki aina ollut että viestit, jotka tänne Forumille suollan, tulee ilman filtteriä ja harkintaa, mutta kun taso alkaa olemaan tämmöistä tai tämmöistä niin ehkä alkais olemaan pikkuhiljaa itsekritiikin ja johtopäätösten aika. Tai onanoinnin. Joo, onanoinnin.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Pubivisassain oli porukkaa niikseen, että vastauslomakkeet loppuivatten kesken. Matsiahan siellä jengi oli katsomassa mutta lopulta se jäikin sivuseikaksi kun meni jännäksi aivokilvoittelu. Hurja meno.
Missäs tää pubivisa sijaitsi?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ok, aattelin vaan kun olin tossa jankan aikalisässä kattelemassa peliä ja siellä starttasi pubivisa sen jälkeen.
Alpun visat tunnistaa haisevasta ja rumasta vetäjästä ynnä siitä että jokaisen kysymyksen oikea vastaus on hepsguggu.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Alpun visat tunnistaa haisevasta ja rumasta vetäjästä ynnä siitä että jokaisen kysymyksen oikea vastaus on hepsguggu.
Sillä mä aloinkin kyselemään, että olisiko käynyt niin hyvä tuuri, että onnistuin vahingossa välttämään.

burb

.
Parin tunnin tekninen puhelintuki annettu. Korva vinkuu ja käsi ei enää suoristu.

burb

.
Aivastin niin raivokkaasti että koira säikähti ja paskoi sohvalle. :(

DW

2009-2016
Onneksi ei sillä hetkellä joogannut päällään seisten...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.