jjv
Arschloch
Tai katolisia piispoja ja BBC:n isokenkäisiä.Hyväksikäyttäjien aatelisto on jotakin wannabe kreivejä ja ruotsalaisia lindgrenejä.
Tai katolisia piispoja ja BBC:n isokenkäisiä.Hyväksikäyttäjien aatelisto on jotakin wannabe kreivejä ja ruotsalaisia lindgrenejä.
Kuules nyt. Oletko sinä tuo karvatakkimies tuolla videolla?Siinä vilahtaakin H.Rauhala komeassa turkiksessaan:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YuzuEbkUapM#t=280
Niin. Minähän se olen.Kuules nyt. Oletko sinä tuo karvatakkimies tuolla videolla?
No vittujen kevät! Ysärillä olisitko nussinut Angelica Bellaa?Niin. Minähän se olen.
Hinkit riippuu, mut kai sitä...Ysärillä olisitko nussinut Angelica Bellaa?
Hinkit huomattu. Kaikki on ok!Hinkit riippuu, mut kai sitä...
Sen 12000e verovähennyksen ja 40% tasaveron mukaan laskinkin. Täydessä tasaverossa 7 alinta tulodesiiliä maksaisi niitten ylempien veroalet.Talsassa pohdittiin samaa.
Tai itseasiassa ei ollut euromääräinen tasavero vaan suhteellinen tasavero.
Täällä asiantuntijat odottavat kysymystäsi.Saas nähdä. Mitään en tule saamaan jälkikäteen, mutta kysyä asiantuntijoilta, että luinko lakia oikein. Olin mielestäni sen takia menettänyt 5000e Kelan tukia tässä yhdessä elämänvaiheessa, koska valehtelivat konttorilla. Mitähän sitten tutkisi?
Kysymystä mihin? Painu helvettiin.Täällä asiantuntijat odottavat kysymystäsi.
Kyllä hän käsittääkseni on vihkiytynyt henkilö.Oliks se vihki- ja/vai kihlasormus?
Voihan. :frank:Typerä juttu tässä. Muutama viikonloppu sitten oli kivaa erään naaraan kanssa ja jotenkin vain jäi mieleen hänen työpaikkansa. Siis siinä kun oltiin koko viikonloppu vietetty vällyjen välissä ja juteltu niitä näitä, niin tuollainen yksityiskohta jäi mieleen.
Kun on niin tyhmä, niin sarvi jäi kutisemaan. Siksipä piipahdin hänen palveluammattityöpaikallaan kutakuinkin ajatuksissa näin luodata josko uudelleen.
Naaras naputti lasilevyä palvelutiskillään sormuksellaan. Kokolailla ilmeettömästi. Ostinpa siinä sitten pari pelikuponkia ja läksin pois.
Ei olisi missään nimessä pitänyt näin toimia ja harmittaa että ylipäätään yliarvoi omat touhunsa. Vaikka oli kiva viikonloppu, niin ei vaihdettu yhteistietoja yms. Ja sitten pamahdan toisen työpaikalle virne naamalla.
Yksinkertaisesti tästä ei voi typerämmin ja avuttomammin pimppi mielessä pöljäillä enää.
Joo, niin voi:Voihan. :frank: