Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Voin toimittaa. Semmosia pierulta kuulostavia pierukaasulla toimivia biomoottoreita!!! HÄHÄHÄ!!! PEIRU!!!1
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Kurkkasin tossa roskapostikansiotani ja viimeisen 10 päivän ajalta siellä oli varmaan 10 eri tahoa puskemassa mulle miljuunia. No enpäs mennyt hämyyn, vanha koijaushan tuo. Mutta sitten yksi maili oli YK:n poliisilta, joka on yhteistyössä Scotland Yardin, FBI:n, Interpolin ja parin afrikkalaisen tahon kanssa käynyt ottamassa noita koijareita yli 8273 kappaletta kiinni. Takavarikkoon ovat saaneet 2,6 miljardia taalaa ja mulle ovat palauttamassa puolen miljoonan edestä huijattuja rahoja. Hyvä kun kävin vilkaisemassa!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Mulla on kurkussa jonkinlainen haava mitä ei pääse näkemään. Jonkinlainen viilto siellä on. Toista kuukautta kun jo ärsyttää niin pitäisikö tässä käydä kitaansa näyttämässä jossakin arvauskeskuksessa?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kun kerran pohdiskelet asiaa täällä, lienee huolestumiskynnys ylitetty. Eli ihan hyvin voi mennä kysäisemään asiantuntijaltakin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Nyt on kunnon kamaa ;) Viisaat varmaan tietää merkin.

 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Mulla on kurkussa jonkinlainen haava mitä ei pääse näkemään. Jonkinlainen viilto siellä on. Toista kuukautta kun jo ärsyttää niin pitäisikö tässä käydä kitaansa näyttämässä jossakin arvauskeskuksessa?
Ainakin täällä ennen terveyskeskukseen menoa pitää soittaa hoitajalle, että onko tarvetta lähteä. Siinä ei ainakaan kova vaiva ole eikä mitään maksa. Joku päivystysnumero on aina käytössä, itsekin viime talvena soitin keskellä yötä päivystävälle sairaanhoitajalle.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Ainakin täällä ennen terveyskeskukseen menoa pitää soittaa hoitajalle, että onko tarvetta lähteä. Siinä ei ainakaan kova vaiva ole eikä mitään maksa. Joku päivystysnumero on aina käytössä, itsekin viime talvena soitin keskellä yötä päivystävälle sairaanhoitajalle.
Huohotuspuhelun?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös