Olen kiinnostunut. Tehdään kaupat.Voin toimittaa. Semmosia pierulta kuulostavia pierukaasulla toimivia biomoottoreita!!! HÄHÄHÄ!!! PEIRU!!!1
Tuosta:Meinasin linkittää jonkun pieruäänivideon juutuubista mutta en sitten niin tehnytkään, olenhan aikuistunut eikä minua enää huvita pieruhuumori.
1999.Nyt kun siinä olet noin moottoritoimittajan ominaisuudessa, niin tiedustelisin, että pystisitkö toimittamaan 2016-17 voimayksiköt hallinnoimaani KKCNSV-sarjaan?
Tarkoitin vuosien 2016 ja 2017 mestaruussarjaa hallinnoimassani kilpasarjassa, jossa on tiukkaakin tiukempaa kilvanajoa. Käytössä on mm. ohitusnappi.
Ai mä luulin että tuossa oli joku laskutoimitus, joka meni yli sun skalpin.Tarkoitin vuosien 2016 ja 2017 mestaruussarjaa hallinnoimassani kilpasarjassa, jossa on tiukkaakin tiukempaa kilvanajoa. Käytössä on mm. ohitusnappi.
Kaipa näin on.Kun kerran pohdiskelet asiaa täällä, lienee huolestumiskynnys ylitetty. Eli ihan hyvin voi mennä kysäisemään asiantuntijaltakin.
Ainakin täällä ennen terveyskeskukseen menoa pitää soittaa hoitajalle, että onko tarvetta lähteä. Siinä ei ainakaan kova vaiva ole eikä mitään maksa. Joku päivystysnumero on aina käytössä, itsekin viime talvena soitin keskellä yötä päivystävälle sairaanhoitajalle.Mulla on kurkussa jonkinlainen haava mitä ei pääse näkemään. Jonkinlainen viilto siellä on. Toista kuukautta kun jo ärsyttää niin pitäisikö tässä käydä kitaansa näyttämässä jossakin arvauskeskuksessa?
Huohotuspuhelun?Ainakin täällä ennen terveyskeskukseen menoa pitää soittaa hoitajalle, että onko tarvetta lähteä. Siinä ei ainakaan kova vaiva ole eikä mitään maksa. Joku päivystysnumero on aina käytössä, itsekin viime talvena soitin keskellä yötä päivystävälle sairaanhoitajalle.
Paljon mahdollista, kun kuumehoureissain soittelin.Huohotuspuhelun?