Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mistä te höpötätte. Lienee aukko sivistyksessä. Tai olen muuten vaan pöljä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mistä te höpötätte. Lienee aukko sivistyksessä. Tai olen muuten vaan pöljä.
Käsittääkseni kyseessä on eri aikakausi musiikillisessa ja ajallisessakin mielessä?

Oletan näillä lähtökohdilla, että et ole ehkä mahdollisesti kuullut soitettavan parvella toscaa? Etkä myöskään olle tietoinen kärsämäkeläisen Jussin nyrkkeilyottelusta paikallista espanjoolia vastaan?
 

Örfil

Guest
Joo, jäi kanssa askarruttamaan tämä Alpun juttu. Vinkki olis kyllä kiva!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Takapihalta kuuluu aina kesäöisin kaikkia mielenkiintoisia ääniä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kelan kanssa kirjeenvaihto on kivaa. Aiemmin kirjoitin, että minulta olisi aikanaan jäänyt Kelan tukia saamatta, kun virkailija ohjeisti väärin.

Minä: Tulkitsinko oikein asian, että minulle olisi kuulunut taikaviitan apurahat. (lisäksi taustatietoa vastauksen saamiseksi)
Kela: Päivää. Perään oli copypastettanut Kelan sivuilla lukevan tekstin, josta tulkintani olin tehnyt.
Minä: Niin olisiko minulle kuulunut taikaviitan apurahat? Tuon pohjalta lähdin kysymään.
Kela: Tukea ei makseta, jos (taas Kelan sivuilta kopioitu teksti).
Minä: Luin tuonkin jo aiemmin, enkä mielestäni kuulunut noihin tapauksiin, joissa tukea ei makseta. Olisinko ollut oikeutettu tukeen vai en?

Sen jälkeen ei olekaan kuulunut yli viikkoon mitään, tuskin kuuluukaan.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Käsittääkseni kyseessä on eri aikakausi musiikillisessa ja ajallisessakin mielessä?

Oletan näillä lähtökohdilla, että et ole ehkä mahdollisesti kuullut soitettavan parvella toscaa? Etkä myöskään olle tietoinen kärsämäkeläisen Jussin nyrkkeilyottelusta paikallista espanjoolia vastaan?
Persiinalaisella Torilla Ursula Raunio jakaa pennuille jaffaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kelan kanssa kirjeenvaihto on kivaa. Aiemmin kirjoitin, että minulta olisi aikanaan jäänyt Kelan tukia saamatta, kun virkailija ohjeisti väärin.

Minä: Tulkitsinko oikein asian, että minulle olisi kuulunut taikaviitan apurahat. (lisäksi taustatietoa vastauksen saamiseksi)
Kela: Päivää. Perään oli copypastettanut Kelan sivuilla lukevan tekstin, josta tulkintani olin tehnyt.
Minä: Niin olisiko minulle kuulunut taikaviitan apurahat? Tuon pohjalta lähdin kysymään.
Kela: Tukea ei makseta, jos (taas Kelan sivuilta kopioitu teksti).
Minä: Luin tuonkin jo aiemmin, enkä mielestäni kuulunut noihin tapauksiin, joissa tukea ei makseta. Olisinko ollut oikeutettu tukeen vai en?

Sen jälkeen ei olekaan kuulunut yli viikkoon mitään, tuskin kuuluukaan.
Siinä kans semmonen lafka mihin pitäis mennä vähän avokkaalla henkilökuntaa kouluttamaan. Noh, on siellä niitä hyviäkin virkailijoita.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Siinä kans semmonen lafka mihin pitäis mennä vähän avokkaalla henkilökuntaa kouluttamaan. Noh, on siellä niitä hyviäkin virkailijoita.
Firma, joka hakee työpaikkailmoituksissaan palkattomia harjoittelijoita. Ne hyvät virkailijat ovat siellä kyllä. Väärällä puolen tiskiä tosin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Siinä kans semmonen lafka mihin pitäis mennä vähän avokkaalla henkilökuntaa kouluttamaan. Noh, on siellä niitä hyviäkin virkailijoita.
En kyllä saisi enää jälkikäteen noita rahoja mitenkään tuolta irti, mutta tietäisinpähän vastaisuuden varalle vaikka neuvoa jotakuta...tai TIETÄISINPÄHÄN VAAN.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös