Kyllä. :ahem:Ko. arvostamani sanataiturin esiintyminen Markku Aron videolla oli psykedeelisintä suomiviihdettä konsaan.
Sama. Mut mitä väliä?Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mistä te höpötätte. Lienee aukko sivistyksessä. Tai olen muuten vaan pöljä.
Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mistä te höpötätte. Lienee aukko sivistyksessä. Tai olen muuten vaan pöljä.
Käsittääkseni kyseessä on eri aikakausi musiikillisessa ja ajallisessakin mielessä?Mulla ei ole MITÄÄN käsitystä siitä mistä te höpötätte. Lienee aukko sivistyksessä. Tai olen muuten vaan pöljä.
Jos takamusta voi kutsua sivistykseksi, niin onhan siellä sellainen "aukko".Lienee aukko sivistyksessä.
Kerro toki lisää ja linkwink.Ko. arvostamani sanataiturin esiintyminen Markku Aron videolla oli psykedeelisintä suomiviihdettä konsaan.
Anteeks.Takapihalta kuuluu aina kesäöisin kaikkia mielenkiintoisia ääniä.
Persiinalaisella Torilla Ursula Raunio jakaa pennuille jaffaa.Käsittääkseni kyseessä on eri aikakausi musiikillisessa ja ajallisessakin mielessä?
Oletan näillä lähtökohdilla, että et ole ehkä mahdollisesti kuullut soitettavan parvella toscaa? Etkä myöskään olle tietoinen kärsämäkeläisen Jussin nyrkkeilyottelusta paikallista espanjoolia vastaan?
Siinä kans semmonen lafka mihin pitäis mennä vähän avokkaalla henkilökuntaa kouluttamaan. Noh, on siellä niitä hyviäkin virkailijoita.Kelan kanssa kirjeenvaihto on kivaa. Aiemmin kirjoitin, että minulta olisi aikanaan jäänyt Kelan tukia saamatta, kun virkailija ohjeisti väärin.
Minä: Tulkitsinko oikein asian, että minulle olisi kuulunut taikaviitan apurahat. (lisäksi taustatietoa vastauksen saamiseksi)
Kela: Päivää. Perään oli copypastettanut Kelan sivuilla lukevan tekstin, josta tulkintani olin tehnyt.
Minä: Niin olisiko minulle kuulunut taikaviitan apurahat? Tuon pohjalta lähdin kysymään.
Kela: Tukea ei makseta, jos (taas Kelan sivuilta kopioitu teksti).
Minä: Luin tuonkin jo aiemmin, enkä mielestäni kuulunut noihin tapauksiin, joissa tukea ei makseta. Olisinko ollut oikeutettu tukeen vai en?
Sen jälkeen ei olekaan kuulunut yli viikkoon mitään, tuskin kuuluukaan.
Firma, joka hakee työpaikkailmoituksissaan palkattomia harjoittelijoita. Ne hyvät virkailijat ovat siellä kyllä. Väärällä puolen tiskiä tosin.Siinä kans semmonen lafka mihin pitäis mennä vähän avokkaalla henkilökuntaa kouluttamaan. Noh, on siellä niitä hyviäkin virkailijoita.
En kyllä saisi enää jälkikäteen noita rahoja mitenkään tuolta irti, mutta tietäisinpähän vastaisuuden varalle vaikka neuvoa jotakuta...tai TIETÄISINPÄHÄN VAAN.Siinä kans semmonen lafka mihin pitäis mennä vähän avokkaalla henkilökuntaa kouluttamaan. Noh, on siellä niitä hyviäkin virkailijoita.
Jämsässä muutens heittävät ulos viheriöltä kun siellä melskas ympäripäissään krokettimailojen kanssa.Domppari on tainnut käydä pelaamassa KROKETTIA!1
Ja jo yllämainittu Kärsämäen Jussi huomauttaa napakasti: "Sormet pois siitä hempusta, mulla on sopimus tempusta, kuulkaas te apinat, nyt tuli tupen rapinat."Persiinalaisella Torilla Ursula Raunio jakaa pennuille jaffaa.
Duck Avanger!Mitä tämä taikaviitan toimenkuva pitää sisällään?