Albert Oil
Hippi ja juntti
Kerran radion toivekonserttiin soitti hääpäivänään nainen, joka toivoi tuon burbin yllä postaaman säkeen sisältävää kappaletta ja omisti sen miehelleen, jonka nimi sattui olemaan Armas Elias Laine.
Tuli vähän mailia. Vaikuttaa kikkareelta.Haluatko voittaa € 500 Finnairin lahjakortti?
Voitta unohtumaton lahja
Jatka
HALUAN!Haluatko voittaa € 500 Finnairin lahjakortti?
Vuositulo ja veroprosentti
Kitee 35 000,00 € 29,85%
Kauniainen 45 000,00 € 28,85%
Osinkokeisari 55 000,00 € 26,65%
Kohta 15 vuotta sitten pois jo muuttanut.Oletko harkinnut muuttoa pois Kiteeltä?
Tuo nyt oli samanlaista Raikku-huumoria kuin se, että Salminen on Jones ja mulla on Opel.Kohta 15 vuotta sitten pois jo muuttanut.
Ei ole näin. Sananlaskun mukaisesti siitä puhe mistä puute. Hommahan menee niin, että jos levottomia juttelee oikeassa elämässä tuttaville ja kylänmiehille, niin ääliönähän siinä pidettäisiin.On se panomies toi Troy. Varmaan nytki panemassa.
Troy on ääliö. No ei oikeasti ole.
Porcshe kiitää Jorvasta, Ulla puree korvasta.Ullan nimi on Ulla, nimi toinen vain on Slesvig-Holsten-Sønderborg-Lyksborg.
Ko. arvostamani sanataiturin esiintyminen Markku Aron videolla oli psykedeelisintä suomiviihdettä konsaan.Ulla alkaa pälättää: "Mua vähän nälättää".
Alkaa Ullan marina, näin päättyy tarina.Ulla alkaa pälättää: "Mua vähän nälättää".