Lajissa korjattavaa? Vai menikö vaan juna jo?Kävin katsomassa SM-motocrossia tuossa viereisellä radalla. Eipä tuo enää innosta juurikaan.
Aikansa kutakin.
Ei lajissa vikaa ole. Itse vaan tykkään enämpi polkea itse kuin vääntää kapulaa. Eikä ole sellaista reikääkään päässä kuin tuolloin aikoinaan.Lajissa korjattavaa? Vai menikö vaan juna jo?
Tänään Hyvinkäällä pohdin että siinä naapurissa olleella radalla kävin viimeksi katsomassa motocrossia, kesällä 1985...
Eikai sitä katsojana harrastaa tarvitsekaan.Ei lajissa vikaa ole. Itse vaan tykkään enämpi polkea itse kuin vääntää kapulaa. Eikä ole sellaista reikääkään päässä kuin tuolloin aikoinaan.
Paikallisessa olisi 29e ilman pakokaasutestejä (otettu viime viikkoisella huoltokeikalla ja hyvät oli, arvot)...Mikä minusta jo kohtuuhalpa. Eipähän enää valu porukka Joensuu-reissuillaan käymään samalla katsastuksessa.Varattu auton katsastus huomisaamuksi. Katsastukseen meno jännittää, kun on tällä ajokilla ensimmäinen kerta. :dunno:
Puntokin pääsi läpi, kun alle 30tkm ajettu, joten mikä hätä?Varattu auton katsastus huomisaamuksi. Katsastukseen meno jännittää, kun on tällä ajokilla ensimmäinen kerta. :dunno:
Jospa se minunkin ajokkini menisi. Mittarissa alle 30 tkm ja ilman mittaria ei ole ajettu ollenkaan. Vähän kävin imuroitsemassa koirankarvoja vähemmäksi. Saa kelvata.Puntokin pääsi läpi, kun alle 30tkm ajettu, joten mikä hätä?
Jarrupalat uskoisin todennäköisimmäksi, jos johonkin tuon ikäinen auto töksähtää katsastuksessa. Itsellä oli pintaa 2/3 osaa jäljellä.Jospa se minunkin ajokkini menisi. Mittarissa alle 30 tkm ja ilman mittaria ei ole ajettu ollenkaan. Vähän kävin imuroitsemassa koirankarvoja vähemmäksi. Saa kelvata.
Mahdollisesti selviät yhdellä käynnillä. Romutustuomio vaikuttaa epätodennäköiseltä, kun ei sitä tullut ajoneuvollenikaan, jonka mittarissa on vajaa 300tkm.Jospa se minunkin ajokkini menisi. Mittarissa alle 30 tkm ja ilman mittaria ei ole ajettu ollenkaan. Vähän kävin imuroitsemassa koirankarvoja vähemmäksi. Saa kelvata.
Siihen eivät kaikki pystykään. :ahem:burbin oma keksimissä huumori tulee aika usein sanakikkailusta.
Siihen eivät kaikki pystykään. :ahem:
No, niin.sanakikkailu - Sini kakkailu