Haa
Olen tässä ladannut toista tuntia kuutta sähköpostia koneelleni DNA:n "100:n Megan" kaapeli-Überkaistaa käyttäen. Vaan ei tuo toimi lain'. Mitään ei tule DNA-sähköpostiin. Saunalahti/Elisa välitti sähköpostit noin jo tunti sitten kännykkään nuo kuusi postia. Melkoinen sonta on kyllä nyt DNA:n Überkaista. Täysin onneton tuote? Ja tästä olen maksanut jo vuosia ja saanut viiveitä...
Noin. Nyt postit saapuivat. Ensimmäinen oli lähetetty ennen puolta päivää ja viimeinen vähän ennen puolta yötä. Ihan "mukava" tuollainen jopa 12 tunnin viive sähköpostissa. Viimeisimmänkin saapuneen postin lähetyksen ja vastaanoton välillä oli yli kaksi tuntia.
Kännykkän kautta postit tulivat parissa minuutissa...
Überkaista mainostaa jopa sadan megan übernopeutta kaapelilaajakaistaa käytettäessä. Kovin mittaamani nopeus lie noin 27 megaa. Kymmenen megan kulmilla tuo DNA-kaapeliübermega Raumalla, tai tällä aluleella näköjään toimii? Ettäs maksan "hyvästä" tuotteesta ja "nopeudesta" kaapelimodeemilla.
Onneksi määräaikainen sopimus DNA:n umpeutuu elokuussa, ja olen vapaa hankkimaan paremman ja toimivamman nettiyhteyden kotiini.
Toisaalta jään kaipaamaan DNA:n varsin hyvin toiminutta mokkulalaajakaistaa. Siitä ei ole valittamista, niin kun on DNA:n kaapelimodeemiyhteydestä...