Aisla
högt över molnen
Oon hukannut mun vasaran.
Yleensä se lojuu vaatekomeron hyllyllä, vaan eipä enää...
Kyllä se taas löytyy, kun tuut pois siältä pakastimesta.Multa on hävinnyt tasapääruuvimeisseli.
Mä ja moni muu.Kuka on käynyt Portugalissa?
Ronaldo.Kuka on käynyt Portugalissa?
Kuka on käynyt Portugalissa?
Outo sattuma: Itse löysin tänään vasaran keskellä tietä vaarallisesti möllöttämässä Nokian ja Tampereen rajamailla.Oon hukannut mun vasaran.
Samoin täällä, n. 5 km em. vasaranlöytöpaikasta länsikaakkoon.Jämsässä oli henkari keskellä tietä.
Ei se kyllä minun ole, vaikka myönnän jättäväni tavaroita toisinaan vähän outoihin paikkoihin.Outo sattuma: Itse löysin tänään vasaran keskellä tietä vaarallisesti möllöttämässä Nokian ja Tampereen rajamailla.
No ainakin viime viikolla oli Stadin Konalassa keskellä tietä joku epämääräinen vaatemytty. Otaksun sun housuksi. Vaikka eihän tämä ole mikään aukoton teoria. Mutta jos ainoa vaatekappale, jonka mä tiedän olevan kateissa, on sun housut, niin on kai tuo tähän mennessä paras havainto. En nyt sitten tiijä.Missähän ne muuten on? A) Kadoksissa B) En tiedä.
Ai sekö kun viime viikolla oli Stadin Konalassa keskellä tietä joku epämääräinen vaatemytty?Kerro burb se juttu, kun Konalassa oli se vaatemytty tiellä. Se on hauska.
Se oli varmaan tämä:Ei tota juttua kun se toinen. Johon liittyi se epämääräinen vaatemytty.
Kirjoitin tuon tarinan tänne muistaakseni vuonna 2015.Viime viikolla oli Stadin Konalassa keskellä tietä joku epämääräinen vaatemytty.