Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Oon hukannut mun vasaran.

Yleensä se lojuu vaatekomeron hyllyllä, vaan eipä enää...
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Multa on hävinnyt tasapääruuvimeisseli. Vasara kyllä löytyy.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Nordea laskutti 0,40e automaatilla tapahtuneesta virhepainalluksesta (saldo näkyviin).

Vitun Wahlroosin riistäjäpumppu. Pankki vaihtoon saatana.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kuka on käynyt Portugalissa?


Mm. nämä F1-rallikuskit, eli Ayrton Senna, Alain Piquet, Burt Reynolds ja Niki "Shunt" Lauda on tässä kuvassa kuvan otto hetkellä (80-luvun alku ja loppu) Estorilin Portugalissa. Tuo oli B-ryhmäläisten kulta-aikaa, mm. -86 Estorilin F1-kisan voitti Delta Lancia, Pupo Morenon ollessa toinen, joka oli menehtynyt edellisenä vuonna kliiniseen viimeistelyyn.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Viime viikolla oli Stadin Konalassa keskellä tietä joku epämääräinen vaatemytty. Otaksun Alpun housuksi.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Outo sattuma: Itse löysin tänään vasaran keskellä tietä vaarallisesti möllöttämässä Nokian ja Tampereen rajamailla.
Ei se kyllä minun ole, vaikka myönnän jättäväni tavaroita toisinaan vähän outoihin paikkoihin.

Tämän vasaran pitäisi sijaita jossain täällä asunnon seinien sisäpuolella. Kävin keittiön kaapit läpi, ei havaintoa vasarasta vieläkään...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Missähän ne muuten on? A) Kadoksissa B) En tiedä.
No ainakin viime viikolla oli Stadin Konalassa keskellä tietä joku epämääräinen vaatemytty. Otaksun sun housuksi. Vaikka eihän tämä ole mikään aukoton teoria. Mutta jos ainoa vaatekappale, jonka mä tiedän olevan kateissa, on sun housut, niin on kai tuo tähän mennessä paras havainto. En nyt sitten tiijä.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Konala on sillä tavalla hienoa seutua, että siellähän tunnetusti asuu Stadin kerma.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös