Albert Oil
Hippi ja juntti
Juu, on mulla Jjusban.Oliko teillä jo ne ukot, joilta sai pään irti?
Juu, on mulla Jjusban.Oliko teillä jo ne ukot, joilta sai pään irti?
Vielä tuotakin fiksumpaa olisi yrittää katsoa Le Manssia räkäkännissä.Noinkohan on fiksu taktiikka rakentaa Le Mans -unirytmiä vahinkokännillä?
Mietin tätä hieman myöhemmin.
Riittää just tän päivän pensarahaan - kiitti.Myin DeeVee- ja CeeDeitä divariin lähes satasella. Kohta pailataan!
Juu.. nuo valmiit sarjat on vähänMä jotenkin näkisin, että mun nuoruudestani on Legot muuttuneet 'ihan pikkuisen'. Muistan, kun oli suuri ihme löytää paketista 12-nypykkäinen palikka.
Entä säätoikkiin?Noin. Tulipa kirjoitettua lööpitystojckiin forumin hengen vaatimat päivittäiset negatiiviset kommentit. Nyt kauppaan.
Kyllähän noita tekniikkalegoja jo aika kauan on ollut.Mä jotenkin näkisin, että mun nuoruudestani on Legot muuttuneet 'ihan pikkuisen'. Muistan, kun oli suuri ihme löytää paketista 12-nypykkäinen palikka.
Minusta teitä yhdistää vain ja ainoastaan dkalfjlakfjlakqe!En nyt yht'äkkiä muista ihan faktaksi, että ollaanko Alpun kaa samaa ikäluokkaa, mutta jotenkin monista jutuista sellainen paistaa läpi. Niinkuin nuo Legot. Ja se, etä meli kummmaleke bgh inessiivi södlkf, viimeistään läöa<isgh.
Ilmankos jutut on sitä luokkaa ettÖ aöskq357 azdzdolfhg, Superman dxukj09å. Molemmilla, tai siis ei mulla mutta.
Mä jotenkin näkisin, että mun nuoruudestani on Legot muuttuneet 'ihan pikkuisen'. Muistan, kun oli suuri ihme löytää paketista 12-nypykkäinen palikka.
Nimenomaan juuri noin. Just se peruspalikoista näprääminen on mun mielestäni se leekojen ns. "juttu". Mitä helvetin ideaa siinä on, että sen rakennussarjan palikoista saa tehtyä just sen yhdenlaisen vehkeen ja se on siinä sitten. Johonkin muuhun systeemiin jos yrittää sovitella erikoispalikoita, niin lopputulos näyttää just siltä mikä se onkin, eli epämääräinen läjä toisiinsa kiinnitettyjä Lego[SUP](TM)[/SUP] -erikoispalikoita.Juu.. nuo valmiit sarjat on vähän
Oli ihan eri juttu näprätä peruspalikoista vaikkapa semmoin kolkyt senttiä pitkä formula toimivalla ohjausmekanismilla. Lähtötilanteessa oli vain renkaat jotka määritti mittakaavan, siihen ympärille alkoi rakentua pikkuhiljaa kikotin. Aikansa otti, mutta komia siitä tulikin. Olis voinu pitää ehjänä sen, mut sitte olis pitäny ostaa rutosti lisää palikoita siihen olympiastadioniin..
Ei ole ollut aihetta negatiivisiin kannanottoihin sääasiossa. Toistaiseksi on ollut mun mielestä tosi hyvät kesäsäät. Nytkin on puolipilvistä ja +16 ºC. Erinomaista. Kukaan ei palele, eikä hikoile normaaleissa kotitouhuissa. Mansikatkin kypsyvät "viileässä" napakoiksi ja makeiksi, kun saavat rauhassa kehittyä.Entä säätoikkiin?
Jaa-a, sitten pitäisi sallia illan EM-karsintamatsien liveseurantakin. Ja yön Copa America -livet. Ja naisten MM-futis. Ja NHL-lätkääkin tulee. Että TÄTÄKÖ TÄSSÄ NYT HALUTAAN?!?!?!Mahtunevat samaan liveseurantatoikkiin, vai mitä bürb?