Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Täällä sitä ollaan, Kyrsyänjärven rannalla.

Liikenteessä oli normaalia juhannusruuhkaa, matka kesti 4 ja puoli tuntia, normaali matka Sulkavalle kestää kolme ja puoli tuntia. Välillä meinasi hermot mennä, mutta hyvinhän se meni. Mökille kun matka koittaa, ajan usein oikeaa kaistaa, koska mikäs kiire mulla on sitä soutaa-huopaa-tyyliä vetää. Toki rekat ja peräkärry-tyypit saatan ohittaa.

Ilma on mukavan viileä. Saunottu on jo kolme kertaa, hyvä kiuas tuo Harvia, antaa ilmavan kosteat, mutta tarpeen vaatiessa napakat löylyt.

Mielenrauhaa, kuten Ruben Stiller sanois.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jos lähtisi ajelemaan ja vilkuilemaan tien lähellä kasvavia koivuja. Oikea saunavasta se olisikin vasta hyvä lisä juhannussaunaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pohjoissaksalaiset ne niin tykkää noista baijerilaisista :wink:
Taitaa vaan olla niin, että vielä "enemmän" baijerilaiset diggaavat pohjoissaksalaisista, siinä(kin) mielessä ovat siis hyvin itävaltalaisia ;)

Mulla on baijerilaisista varsin hyviä kokemuksia, paljon duunikavereita siellä (Münchenissä), pääosin todella mukavaa sakkia eikä tartte kahta kertaa pyytää kaljalle :D Tai oikeastaan ei kertaakaan, koska ne kerkee jo pyytämään ennenkuin edes ehdit itte moista kysymystä pohtia.
 

Örfil

Guest
Taitaa vaan olla niin, että vielä "enemmän" baijerilaiset diggaavat pohjoissaksalaisista, siinä(kin) mielessä ovat siis hyvin itävaltalaisia ;)

Mulla on baijerilaisista varsin hyviä kokemuksia, paljon duunikavereita siellä (Münchenissä), pääosin todella mukavaa sakkia eikä tartte kahta kertaa pyytää kaljalle :D Tai oikeastaan ei kertaakaan, koska ne kerkee jo pyytämään ennenkuin edes ehdit itte moista kysymystä pohtia.
Baijerilaiset on kyllä lunkia porukkaa. Liki poikkeuksetta hyviä muistoja jäänyt niistä kollegoista.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Älä pihtaile faktoja tai menee arvailuksi.
Virolaiset potki sulta lapaluun paskaksi ja hait Jorvista apua?
No näin. Puolaksi kun huutelee niin virolaiset lähtee perään, mitä vittua nyt taas? Kaverit meni eri reittiä ja pääsi pakoon, itse kaaduin mäessä ja jäin "saaliiksi". Aluksi en mitään olisi asille tajunnut tehdä, mutta silminnäkijät patistivat soittamaan poliisille (ja hyvä niin) ja he sitten lanssin hommasivat paikalle. Että näin. Pieni provokaatio lähti käsistä aika käsittämättömästi.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös