Albert Oil
Hippi ja juntti
Oliko tämä perheenlisäysilmoitustyyppinen postaus?Normipäivä, mutta eniten askarruttaa se, että kumman nimellä kutsuvat sisälle terveyskeskuksessa?
Oliko tämä perheenlisäysilmoitustyyppinen postaus?Normipäivä, mutta eniten askarruttaa se, että kumman nimellä kutsuvat sisälle terveyskeskuksessa?
Se kysyy miksi sulla on huono omatunto kun pitää lahjoja ostaa.
Niin nuo muijat yleensä reagoi.
Viesti hieman sensuroiden, mutta näin. Että.Voi elämä! Olet aivan ihana, hyvä ettei itku tullu. Kiitos!!
Pahoita nyt pönttö mielesi siitä että Sue me aikoo ostaa vaimonhakkaajapaidan.Niin, lahjan saajat ovat kovin erilaisia. En lähtisi kuitenkaan yleistämään.
Ei olisi poissuljettua, koska olenhan hyvin kaukana terveyskeskuksesta.Oliko tämä perheenlisäysilmoitustyyppinen postaus?
OK.Pahoita nyt pönttö mielesi siitä että Sue me aikoo ostaa vaimonhakkaajapaidan.
Epillep... eikun elliptinen siis.Mulla vasen kives on vähän soikeampi kuin oikea.
No olivatko vai eivätkö?(Työ)paikan kesäbileissä eilen 21-vuotias misukka pyysi mua tarkistamaan käsin ovatko rintansa samankokoiset vai eivät.
Kato mikä tuolla lentää OHHOH!!!No olivatko vai eivätkö?
Kuules Faggis, kun helvetin moni kolmekybäsistä naisista on vajaaälyisiä. Pidä kiinni omastasi joka ei tiettävästi tähän joukkoon kuulu.Mitä perkeleen helvettiä nyt taas.
One direction niminen poikabändi on kuulemma tänään esiintymässä Suomessa.
Minä luulin sen olevan lasten ja muiden vajaaälyisten yhtye, vaan siellähän on ihan täysijärkisinä pitämiäni liki kolmekymppisiä naisihmisiä. Oma ei sentään ole. Se olis lusikat jakoon siltä istumalta. Ei helvetti. Tää on aivan suoraan multa pois.
Totta. Tämän todistaa jo taannoinen kaljaepisodi. Hieno ihminen.Pidä kiinni omastasi joka ei tiettävästi tähän joukkoon kuulu.
Totta. Tämän todistaa jo taannoinen kaljaepisodi. Hieno ihminen.