Forumin Nolla-Kojo!Nukuin pommiin.
Sama. Taidan katsastaa Joensuussa ohikulkiessa, kun täällä tilastojen valossa nipot katsastusmiehet ja halvemmallakin pääsisi. Pakokaasutestit tehty ja olivat ihan hyvät tulokset.Autokin pitäs katsastaa.
Sekunnin?Nukuin pommiin.
Älä hötkyile. Viime syyskuussa huomasin lomareissulla että hupsista, viimeinen katsastuspvä oli 15.6. Toki katsastin auton heti ensimmäisellä asemalla, joka bongattiinAutokin pitäs katsastaa.
Höpö, höpö.Huhhuh! Siinä on saumoista puskettu vettä seinään ja urakalla. Toivon että vedeneristys on a) olemassa b) ehjä. En kyllä keksi yhtään sisäkohdetta, jota painiksella alkaisin pesemään.
Kaikki on kunnossa. Ja mikään idiootti ole joka rupeaa johonkin rikkinäisiin saumoihin vetämään paineella vettä. Toisekseen kyseessä on jo valmiiksi kostea kellaritila. Mihinkään asuinkerroksen kaakeleille alkais painepesurilla vettä vetää. Tai voishan tuon parketin vetää seuraavaksi, kuvien kera.Onhan sulla kotivakuutus silti kunnossa?
Ok, ok! Muistelen vaan sitä astianpesukoneen asennusepisodiaKaikki on kunnossa. Ja mikään idiootti ole.
Niin! Turha tulla mulle avautumaan pesutavoista ja keinoista. Mun hygienitasot ja vereslihat on mun vereslihoja!Nii vittu! Iha hyvin voi alapesun tehdä painepesurilla.
Niin, minähän en sitä asentanut, mutta totesin asennuksesta aiheutuneet katastrofaaliset virheet ja asensin, vittu itse uusiksi. Painepesurilla.Ok, ok! Muistelen vaan sitä astianpesukoneen asennusepisodia
Tuu tänne niiden Dominicin ideoittes kanssa, niin saat tuta.Ja mä muistelen Dominicin känni-ideoita.
Viimeksi sain sieltä ripulin. Mikä oli kivaa kun alkuturahduksen hetkellä oltiin jo saimaaristeilyllä.Uusi päivä, uudet kujeet.
Tarkoitus on lähteä tänään syömään muikkuja Savonlinnaan muutaman sukulaisen kanssa, Seurahuoneelle. Mesta sijaitsee siellä korkealla. Sää on pilvinen, sadetta ei pitäisi tulla.
Aamu-uinti on jo suoritettu. Oli vähän viileämpää käydä tänään pulahtamassa järveen kuin eilen. Ulapalla tuulee ja ilma kiertää, puhuri käy.