Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Poikavauva potkahti maailmaan keskiviikkona 15.7.15 klo 22:15.
Ihan hyvin meni kun meni käynnistykseen (tänään ois tullut 42 vko täyteen), nippanappa saatiin vielä vaimon mummun 91 vuotissyntymäpäivälle ulos.

P.S.
Mummukin on vielä elossa :D
Onnea!
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Perusohje hauenkalastukseen:
Keväällä vihreä, kesällä sininen ja syksyllä vaikka punavalkoinen vaappu.
Pimeällä kiiltävä (messinki, hopea) lippa.

Uistimet on tehty niin, että sen uinti houkuttelee saalista. Itse ei kannata sen enempää venkoilla. Haukea kun kalastaa, niin kunhan ei kelaa liian nopeasti (hitaammin kuin ahventa tai lohta kalastaessa).
Olen samaa mieltä. Täytyy ostaa noita kalaoppaita, siis ihan ammattimiesten. Hyviä vinkkejä Salmiselta. :thumbup:

---

Luen itse shakkikirjoja. Haaste on mahdoton, mutta elämä on realismia. Elämä on koko ajan shakin peluuta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Oho. Matxi päässy jörnimään. Huikeeta! Lippu salkoon ja maammelaulu. Onnea.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen parina päivänä lähettänyt tiukkasanaista palautetta ja just äsken huomasin, että ihan väärään paikkaan.

Heko heko, pelle!
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Pikkupoika Ykkösellä kyselee entiseltä merimieheltä onko se nähnyt neekeriä matkoillaan ja mitä kieltä se puhui?

Nokea ja kultaa
YLE TV1


(Suomi 1945, 87') O: Edvin Laine. N: Ansa Ikonen, E.Laine, Veli-Matti Kaitala, Ritva Åberg, Uuno Laakso. Kertomus kasvattivanhempiensa kaltoin kohtelemasta Risto-pojasta, joka löytää satamasta uskollisen ystävän. Mv.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Läheisessä pyörähuoltolassa on "töissä" ehta neeger'. En oo ikinä nähnyt sen tekevän yhtään mitään enkä kyllä puhuvankaan, joten en tiedä kielestään. Nojata se todistettavasti osaa erinäisiin objekteihin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Turskahdin nauruun, kun Joni raportoi syövänsä KOKOlihakeittoa. :D:D

Kuvasta päätellen tosin keitossa oli nestettä, juureksia ja perunaa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös