Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Menen nukkumaan. Sängyssäni on uudet petivaatteet ja pehmoeläimiä. Jeij.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24241
Sijainti
lappeen Ranta
Hei Joni! Lupasin sinulle kuvata sen ilmeisesti sabluunalla maalatun seinäkuvan minkä näin muutama päivä sitten. Nyt on niin, että kuva on aika kaukana ja enpä ajele tänään autolla. Google koordinaatit kyllä, vaan kun kyse on hiekkapolun vieressä olevasta rakennuksesta, niin ei streetviewiä.
Mä luulin oikeasti että tää oli läppä mutta nyt huolestuttaa... :D Mitä se kuva esittää tarkemmin? Voitko jotain infoa antaa?
Se on vain mustavalkoinen kasvokuva. Lähestöllä on paljon opiskelija-asuntoloita. StreetViewissä ei näe tuon rakennuksen sitä sivua missä kuva on. Koska se maalaus on juuri tuolla hiekkatien puolella. Käyn itse noilla tienoilla joskus koiraa ulkoiluttamassa (voi päästää niemenkärjessä vapaaksi) ja bongasin.

https://www.google.fi/maps/@62.250275,25.712642,3a,75y,109.34h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1srO7r2DihjSqYdpAivvOqxw!2e0!6s//geo3.ggpht.com/cbk?panoid=rO7r2DihjSqYdpAivvOqxw&output=thumbnail&cb_client=maps_sv.tactile.gps&thumb=2&w=100&h=80&yaw=127.01064&pitch=0!7i13312!8i6656
Tuleeko siitä mieleen minä vai on juuri minä? Hmm :doubtful:
Katsoin sen gmaps-linkin ja veikkaan jotain oheisen kaltaista löytyvän:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ja näin me jälleen pönkitämme aiheettomasti paisunutta vääristynyttä minäkuvaa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
:D Mä kyl ehottomasti haluan nähä sen aidon piirrustuksen rakennuksen takaa.
Se näyttää ja on varmaan sabluunalla maalattu kasvokuva. Mustavalkoinen. Ensiviikolla käytän koiraa taas tuolla ja otan sitten sen kuvan. Et usko nyt, mutta kyllä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Paljastui muuten eilen Ville Haapasalon Venäjän halki 30 päivässä osassa, että Touhotsvoni on Anton, ortodoksipappi Novosibirskissä eikä Lieksassa lain.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös