Niin. En minä sitä niin tarkkaan hoksannut katsoa ensikerralla. Nyt kun katsoo, niinpä. Käväisinpä samalla myöskin paikallisessa marketissa. Sieltä bongasin toisen huijarin. Mielestäin tuo ei ole Kekkonen. Siis se henkilö, jonka joku on maalannut saunanmuurinsakin.Epäonnistunut Jari Litmanen = Joni?
Mutta miksi vieressä lukee DSG?Litti, sanon ma.
No miksköhän? MIETI!Mutta miksi vieressä lukee DSG?
Tuo on tarkalleen yhtä paljon UKK kuin kastemato on kuningaskotka.Mielestäin tuo ei ole Kekkonen. Siis se henkilö, jonka joku on maalannut saunanmuurinsakin.
Syö suolaa tai salmiakkia.Pyörryin siinä noin klo 13:2? Ja mulla on yhä huono olo. Jeees.
Pyörryin siinä noin klo 13:2? Ja mulla on yhä huono olo. Jeees.
Vielä kun nukkuu murtsikat jalassa ni no prob.Syö suolaa tai salmiakkia.
Vielä kun nukkuu murtsikat jalassa ni no prob.
Sama.Minäkin tässä aloittaisin väitöskirjan teon, mutta unohtui hakea aikanaan teologiseen kvanttifysiikkaan.
Löysin pikku-pullon Meukowia, niin keskityn nyt siihen. No tuleepa elämäm koulua samalla opiskeltua.Minäkin tässä aloittaisin väitöskirjan teon, mutta unohtui hakea aikanaan teologiseen kvanttifysiikkaan.
Kuis aattelit sitä louhia?-Sain matkapuhelimeeni tiedon, että kalliossa on juomatonta alkoholia
Tuoppi kerrallaan.Kuis aattelit sitä louhia?
Mulla on ollut sama viimeiset kolme vuotta.Piti tehdä opinnäytetyötä tänään, vaan sitten tapahtui seuraava tapahtumaketju:
-Ulkona paistaa aurinko
-Unohdin USB-tikun jossa materiaali on, töihin
-Sain matkapuhelimeeni tiedon, että kalliossa on juomatonta alkoholia
Joten.
Kuparinruskea, täyteläinen, iäkäs, lämmin, kypsän hedelmäinen, hennon aprikoosinen, mausteinen, tamminen, elegantti.Löysin pikku-pullon Meukowia, niin keskityn nyt siihen. No tuleepa elämäm koulua samalla opiskeltua.