Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Nyt on muuten sellainen tilanne, että ei ole yhtään ruokarahaa.

Eilisen ja tämän päivän syömisen väliä tuli muuten yli 24 tuntia. :thumbup: Onneksi pötsissä (ulkopuolella) on paljon vararavintoa ja taitaapas kaapeista löytyä pari tölkkiä tonnikalaa.
Voi helvetti. Mitään duuneja ei vissiin ole löytynyt.
Pelkällä työttömyyspäivärahallako joudut pärjäämään?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nomi vetää nyt liian tiukille. Kai säkin löydät yhteiskunnan tukiverkot? Tsemppiä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Suosittelen miettimän strippaamista. Käsittääkseni seksikkäile rumille kääpiöille riittää kysyntää sillä alalla.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Toki pärjään eli maantaina tulee asumistuki.
Hjuva. Tuumasin, että jos on esim. nälkäviikko tiedossa, olisin järjestelly apuja.
Ei käy kyllä kovin massiivisesti kateeksi tuo tila.

Toki itsekin olen ollut nuorna miesnä tilanteessa, jossa rahaa ei ole ollut viikkoon edes postimerkkiin. Jotenkin sitä pysty silti luovimaan/junailemaan hommansa siten, että ei tarvinnu nälkäänsä itkien mennä nukkumaan.

Missä päin suomea sä majailet?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mun mielestä postimerkki on ensimmäinen asia, joka viimeisillä pennosilla tulee mieleen ostaa.
Jotta voi lähettää postikortin sukulaisille ja kinuta hynää.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mun mielestä postimerkki on ensimmäinen asia, joka viimeisillä pennosilla tulee mieleen ostaa.
Jotta voi lähettää postikortin sukulaisille ja kinuta hynää.
Nimenomaan, juuri näin.
Siihen aikaan ei ollu matkapuhelimia. Postikortilla / puhelinkioskin luurilla olis saanu tilille rahaa muutaman päivän odotusajalla. Jos olis ollu rahaa käyttää moisia maksullisia palveluita.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hjuva. Tuumasin, että jos on esim. nälkäviikko tiedossa, olisin järjestelly apuja.
Ei käy kyllä kovin massiivisesti kateeksi tuo tila.

Toki itsekin olen ollut nuorna miesnä tilanteessa, jossa rahaa ei ole ollut viikkoon edes postimerkkiin. Jotenkin sitä pysty silti luovimaan/junailemaan hommansa siten, että ei tarvinnu nälkäänsä itkien mennä nukkumaan.

Missä päin suomea sä majailet?
Hausjärvellä, mutta ei tässä tosiaan nälkään kuole. Kiitos vain kauniista ajatuksesta. Tuo, että olin yli 24h syömättä johtui lähinnä siitä, että en hyödyntänyt vielä varalla olevia tonnikalapurkkeja...ja taitaa jotain muutakin olla vielä ruokakaapissa.

Mutta täytyy myöntää, että veemäinen tilanne on kun on tosiaan rahat ihan lopussa. Ihan siis oikeasti, niin tuet eivät tosiaan ole riittäviä.

En sitten tiedä millä ihmeen vilunkipelillä jotkut repii rahaa sossusta? Vai repiikö? (ts. toimeentulotuki). Ihan selkeästihän toimeentukilaskurit osoittavat ettei noilla mun tuloilla ja menoilla niitä saa. http://www.sosiaalikollega.fi/virtu.fi/laskurit/toimeentulotukilaskuri Huomasin muuten että jos työttömyyskorvauksen sijasta saisi esim. palkkana saman kuin saan työttömyyskorvauksena saisin 87e tuloillani/menoillani toimeentulotukea. (kun ansiotulosta menee 20% eli tässä tilanteessa 150e ansiotulovähennys). Just joo...:rolleyes:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös