Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol X

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Tänään valmistauduttiin huolellisesti aamulla töiden jälkeisiin "treffeihin".

- Pepsodent WHITE NOW Triple Poweria hampaisiin harjattuna ja purskuttelua sen 10min.
- SB12 suuvettä purskuttaen 5min ohjeiden 30sek sijaan.
- Nivea Sensitive Skin " New Formula" partageelia naamalle ennen Gileten 5 terän Powerhöylän höyläämisiä. Samaa geeliä kainaloihin ja sitten banskun alueelle.
- Suihkussa pesin itseni sinisellä palmoliven "mineral massagella" joka sisältää kuolleenmeren suolaa joka antaa pitkäkestoista puhtautta ja raikkautta varsinkin BJ hommiin.
- Suihkun jälkeen rexonan invisible roll dödöä ja kainaloihin jonka jälkeen playboy generations suihkedödöä kevyesti kainaloihin ja rinnan alueelle.
- Hajuvettä tässä vaiheessa turha laittaa koska paras tuoksu lähtisi pois työtuntien aikana joten parasta on hesan stadin sokkarilla käydä suihkauttamassa kultaisen väristä paco rabannen " One Million" tuoksua kevyesti mutta varmasti ennen lähtöä reffeille. ;)

Tsoukkia tsoukkia vaan. :p
Köyhän miehen American Psycho.

 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Olin menossa tänään silmälääkäriin.. Onneksi tarkistin. Se on vasta kolmen viikon päästä. Ihan päin helvettiä merkannut kalenteriin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olispa Fagerholm täällä niin vedettäs kunnon pleksit.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Stubb kuulemma soittanut Kreikan pääministerille Turengista. Maailmanpolitiikan keskiö on siellä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Taitaa olla tuo banniton tammikuu helpompi toteuttaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mä olin ihan huutomerkkiä! Aamulla puhelimen netti ei niinku toiminu. Sit mä katoin Elisan häiriötiedotteet ja kaikki niinku. Sit mä olin ihan et OMG! Sit mä huomasinki et olikin luuri vaan jättäny niinku kysymättä pin-koodin ja siksei luuri toiminu niinku tiätsä? Huhhuh.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös