Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ehei...en ole pudonut ansiosidonnaiselta. En ole siis koskaan ollutkaan ansiosidonnaisella. Ja johtuu siis kahdesta asiasta: Olen itse irtisanonut itseni ja ollut "yrittäjänä". (=meni ihan vituralleen ) Ihan tarpeeksi olen kyllä aikanaan 25 vuoden aikana maksellut ay-liikkeille yms. (tosin viimeiset vuodet tais mennä loimaaseen...)Vai raha mielessä? Mistähän pirusta tuokin ajatus on jupliksen mieleen juurtunut
Sen sata kertaa toitottanut täällä että esim. työmotiiviini ei ole rahalla (juurikaan) merkitystä, työnteon mielekkyydessä on aivan eri asiat pontimena kuin fyffe.
.
Nomi onkin pudonnut jo pois ansiosidonnaiselta, mutta kyllä se on jo itsellä mielessä, koska se päivä lähenee ja säästöjen suuruus on tiedossa, peruskulut per kk on tiedossa niin voin jo laskea milloin alkaa kusiset ajat.
Pakkohan siihen on varautua eikä olla kuin mitään ei tulisi tapahtumaan, jos asiat eivät etene suotuisasti.
Lisäksi kun tässä on aina riski etten pääse edes palaamaan työelämään, jos jää oikein lyhyt tikku kouraan.
Mutta tämä noin 600-700e/kk eläminen on kyllä ihan hanurista. Ihme - oikeastaan, että on vielä omaisuutena auto ja kämppä. Sossussa olen käynyt kerran ja saanut haluamani avun jne.