Jaa mää vai?Jos ne olivatkin raumalaisia tai turkulaisia.
Paljonko siitä nettoaa/kk?Kannattaa kuvitella!
Raha, raha ja raha :nope:Paljonko siitä nettoaa/kk?
Jääppä työttömäksi niin kohta alkaa olla mielessä raha, raha, raha eikä enää viina ja pillu.Raha, raha ja raha :nope:
Moon pahalla tiellä kun mielessä on koko ajan piina ja vilu.Jääppä työttömäksi niin kohta alkaa olla mielessä raha, raha, raha eikä enää viina ja pillu.
Tasalämpöinen eläin näin elää. Paritellen. Rainierilla saallistajana on enemmän haastetta. Raha. Se saa kyrvänkin nousemaan ilman mitään sisänsä syytä.Moon pahalla tiellä kun mielessä on koko ajan piina ja vilu.
Sunnuntaina makselin laskuja ja jäi 30 euroa tilille. Ajattelin että tulee nälkä 3 päivän pohjoisen reissulla. Onneksi virma maksoi vähän etukäteen matkalaskuja poijes. Saa ruokoo ja sumppia välillä.Rahasta voi jeesustella, vähätellä että se ei ole merkityksellistä silloin kun sitä on, mutta sitten kun ei ole, eräpäivät napsuu ja lainatilille pitää saada saldoa, asia muuttuukin yhtäkkiä aika tärkeäksi.
Mutta miten tähän päädyttiin, heittonihan oli silkka sanaleikki ("kannattaa"), huono vitsi - etenkin kun sitä piti nyt selitellä tässä
Eiköhän sinulla ole raha ollut enemmän mielessä kuin minulla, vaikka olen ollut tn. sinua enemmän työttömänä. Etkä ole vielä oikeissa vaikeuksissa, jos omistat talon ja leluauton. Nomi vaikutti jo olevan tiukilla?Jääppä työttömäksi niin kohta alkaa olla mielessä raha, raha, raha eikä enää viina ja pillu.
Se on sitten paikallinen maailmanloppu tulossa siellä huomenna. Reput on kevyttä kauraa ämpäreihin verrattuna, koska ÄMPÄRI!!!Oli paikallisessa cittarissa ollut eurolla reppuja ja ihmiset muutuivat eläimiksi. Kassat tukossa, kun jono reppuihin meni koko kaupan ympäri, tönimistä, reppujen repimistä toisten ihmisten käsistä jne. Huomenna ois kuulemma euron ämpäreitä tarjolla.
Näissä "ämpäri"kampanjoissa tulee ensin kampanja, sitten jonot, sitten netissä älämölö kuinka on ihmiset tyhmii kun jonottavat ämpäreitä.Oli paikallisessa cittarissa ollut eurolla reppuja ja ihmiset muutuivat eläimiksi. Kassat tukossa, kun jono reppuihin meni koko kaupan ympäri, tönimistä, reppujen repimistä toisten ihmisten käsistä jne. Huomenna ois kuulemma euron ämpäreitä tarjolla.
Toki se on hassua ja myötähäpeää aiheuttavaa kun jonottaminen menee överiksi, mutta kohtuullisen tärkeä yksityiskohta on se, että jonotuksen kohteet ei ole pelkkiä reppuja ja ämpäreitä.Myynnissä oli yhteensä tuhat reppua, joista suurin osa oli täytetty peruselintarvikkeilla. Joukossa arvotavaraakin, sillä neljään oli piilotettu tablettitietokoneet, neljään kapselikahvinkeittimet ja neljään 50 euron lahjakortit.
Vai raha mielessä? Mistähän pirusta tuokin ajatus on jupliksen mieleen juurtunutEiköhän sinulla ole raha ollut enemmän mielessä kuin minulla, vaikka olen ollut tn. sinua enemmän työttömänä. Etkä ole vielä oikeissa vaikeuksissa, jos omistat talon ja leluauton. Nomi vaikutti jo olevan tiukilla?
Jos esittelee maallista omaisuuttaan niin kait se on jotakin tuohon suuntaan. Ei siitä pidä suuttua. Ota ihan rauhallisesti.Vai raha mielessä? Mistähän pirusta tuokin ajatus on jupliksen mieleen juurtunut