jjv
Arschloch
Hän laittaa googlen kuvahakuun "autodromo terramar".Eipä kilise kellot tuon nimisen radan kohdalla.
Viimeksi muokattu:
Hän laittaa googlen kuvahakuun "autodromo terramar".Eipä kilise kellot tuon nimisen radan kohdalla.
Oli.Oliko siinä Länsi-Savossa Jukureiden ottelusta teksti?
Tuotanoin. Oliko siinä jutussa vain päävalmentajan kommentit? Jos oli niin sit se saattoi ollakin mun kirjoittama.Oli.
Löysin yhden kirjoitusvirheen.
En lukenut noin tarkaan. Oli siinä kommentteja, mutta en muista kenen.Tuotanoin. Oliko siinä jutussa vain päävalmentajan kommentit? Jos oli niin sit se saattoi ollakin mun kirjoittama.
Olikin aikaa lyhennetty jonkun junnuturneen takia 2h15min. 61 kilsaa tuli sotkettua. Aika nihkeää oli ajelu.Josko lähtisi kiertämään Kuopiohallin rataa pyörällä kolmeksi tunniksi.
Hirvee se kyllä olisi, koska viime nautintakerrasta on viikkoja.Tai hirvee kankkunen?
Puoltoista tuntia ja energiaa tarvitaan. Vettä pitäisi ottaa jo puolen tunnin jälkeen, mutta se on aika haastavaa.Mikä on karkea arvio, kuinka pitkässä urheilusuoritteessa pitää olla jo evästä tai ainakin vettä mukana/tarjolla?
Voin vahvistaa tämän empiirisen kokemuksen perusteella. Mulla on yhdessä Stravasekvenssissä paras tulos n. 1t 32 min. Sen pyöräilin ilman lisäenergiaa. Vettä kyllä kului normaalisti, pari suullista muutaman kilometrin välein Camelbakista hörppien.Puoltoista tuntia ja energiaa tarvitaan.
Urheiluliikkeet, Lidlissäkin lienee, ruokamarketit, intternetti.Mistäpä noita geelejä löytyy?
Kuivattu mango - nam :ahem: