Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Työkaveri tuossa vieressä puristaa tuubista jonkinlaista kemiallista metallia. Tuoksahtaa melko voimakkaasti.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kävin pitkästä aikaa nettipankissa ja huomasin että tilini näytti suurempia lukuja kuin olin olettanut.
Olen joko elänyt säästeliäästi, tai sitten Joku on laittanut sinne ylimääräisen pompsin ns. "rahaa". Kiitos Joku!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vedetäänkö etäplexit huomenna? Ostin pullon punkkua.
Ajattelin vetää jo tänään kevyesti. Semmonen perinteinen perjantai+Bundesliiga -kombo.
Mut ehkä ne on onnistuneet etäplexit kun on sopivasti välimatkaa sekä ajassa että paikassa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18417
Tuli kävästyä eilen pieksämäen veturitorilla sijaitsevassa Kari Tapio Paalupaikka nimikkomuseo viihdemestassa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olisittepa kuulleet tuon äskeisen röyhtäykseni. Masterpiece.
Ruotsissa nostivat tapauksen johdosta terrorismin uhka-arviota pykälällä. Uhkataso on nyt kouluarvosanoilla semmonen vähän vajaa.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Kävin pitkästä aikaa nettipankissa ja huomasin että tilini näytti suurempia lukuja kuin olin olettanut.
Olen joko elänyt säästeliäästi, tai sitten Joku on laittanut sinne ylimääräisen pompsin ns. "rahaa". Kiitos Joku!
Jospa Alppu on viimeinkin maksanut velkansa sinulle eikä ole muistanut kertoa sitä sinulle.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Olisittepa kuulleet tuon äskeisen röyhtäykseni. Masterpiece.
Ruotsissa nostivat tapauksen johdosta terrorismin uhka-arviota pykälällä. Uhkataso on nyt kouluarvosanoilla semmonen vähän vajaa.
Positiivisia uutisia näinä haastavina aikoina! Hienoa!
Toivottavasti kansa pääsee nauttimaan nyt tästä yllättävästä menestyksestä tasapuolisesti!
 
Ylös