Antsa Rieppo
Well-known member
Raskauttavana seikkana vielä Visaliigan pistämisen ns. tulille melkein ensityökseen.
Kirjoitin sen jo töissä uudestaan, remake vei aikaa ehkä kolme varttia.No voit kirjoittaa sen mulle tähän.
Mahdollista, mutta erittäin epätodennäköistä. Vähän harmittaa, että muutama pointti saattoi remakesta unohtua.Ja kun vastaanottaja sen lukee, syntyy naurun remake?
Ei suora lainaus, mutta otteen omainen, muistin varassa sovellettu poiminta tuttavan, hieman tuonnempana valmistuvasta kirjasta. Kovaa peliä tuntuu kansien välissä olevan, ei ainakaan pelkkää ruusuilla valssaamista ja heinälatoromantiikkaa.Niin, aivan.
Keskustelu tänään iltakahvipöydässä, jälkikasvun kaverin kanssa:
Lisa Pee: Tää on hyvää kahvia. Paljon sä laitat vettä ja paljon puruja?
Toleman: Mä laitan suunnilleen mitallisen per kuppi. Tässonnyt neljä kupillista vettä ja nelisen mitallista kahvia.
Lisa Pee: Aha. Meidän faija keittää jotain kaheksan kupillista ja laittaa siihen kaheksan mitallista puruja. Se on jo aika tuimaa. Ei pysty oikein juomaan.
Toleman: Okei. Otahan siitä munkkia. On tuoretta ja hyvää.
-edit- Unohtui mainita että nimet on muutettu.
Mä ihan vilpittömästi toivoisin, että asia olisi jotenkin noin, mutta mä tiedän että ei ole.
ps. Jospa teillä on eri mitat? Tai sit leidin laskupäässä tai kuulossa on vikaa.
Mää olen tälläkin forumilla varsin usein kokenut samantapaisen tai vastaavan kokemuksen. Hyvin monia kertoja ennen, kun Auto-Restore/Auto-Save toiminto on tullut käyttöön. Varsinkin F1-forumin alkuaikoina.Tänään onnistuin tuhoamaan e-mailin ennen sen lähettämistä. Olin käyttänyt aikaa sen laatimiseen noin kaksi tuntia.
Senkin savolainenKahvi on yleensä (aina) vähäsuolaista.