Sopii. Vassogood. Olen kyllä äskeittäin ja viikko sitten paskonut/pissinyt kokeeksi housuihini.Viitikkö Nomi lainata housuja? Saat kohta takaisin.
Kmp.Meinasin vilkaista semmosta Periscopea, mut se ois vissiin vaatinu jotain lataamista, tollanen YouNou lähti heti toimimaan. Onhan siellä ihan pätevän näköisiä jenkkineitosia, mut paljon puhetta, vähän tissejä. Ei jatkoon.
Kyl tää silti vähän koukuttaa. Onks sulla Alppu mitään shöytä pyörimässä tuolla noin, oot kuiteski viihdemiähii? Näytä helikopteri!
Varmaan jos Jeesus tekisi toisen tulemisen, niin saisi joka banneriinsa mainoksia risteistä. Että nyt olis kuule tällaista kivaa korua tarjolla hei!Olen tullut johtopäätökseen. Tietokoneet, tietoverkot ja koko tietoyhteiskunta vakoilee minua.
Tutkailin netissä neulepaitoja, neuletakkeja, talvijalkineita yms. kylmään ilmanalaan soveltuvia vaatekappaleita noin viikko sitten.
Sen jälkeen kaikilla sivustoilla, joilla olen vieraillut ja joilla mainosbannereita ylipäätään pyörii, tyrkytetään näköelimilleni neuleita, villatakkeja ja talvijalkineita. Näin sellaisen mainoksen jopa parkkiluolan elektronisessa mainostaulussa!
... ...
Epatot!
Tässä tapauksessa se on Google joka sinua vakoilee.Olen tullut johtopäätökseen. Tietokoneet, tietoverkot ja koko tietoyhteiskunta vakoilee minua.
Tutkailin netissä neulepaitoja, neuletakkeja, talvijalkineita yms. kylmään ilmanalaan soveltuvia vaatekappaleita noin viikko sitten.
Sen jälkeen kaikilla sivustoilla, joilla olen vieraillut ja joilla mainosbannereita ylipäätään pyörii, tyrkytetään näköelimilleni neuleita, villatakkeja ja talvijalkineita. Näin sellaisen mainoksen jopa parkkiluolan elektronisessa mainostaulussa!
Kun täällä netissä näköjään kaikki tekemiseni on kaikkien käytettävissä ja hyödynnettävissä,
sanon nyt teille mainosbannerivastaaville ja muille myyntiä epätoivon vimmalla edistäville epatoille tämän suoraan:
Hukkaan menevät ponnistelunne. En osta bannerinne vuoksi RIEVUN RIEPUA. Pankaa mainoksenne piiloon.
Olen vaatehankintani jo tehnyt, joten aivan turhaan pommitatte päivä- ja yökaudet konettani niillä rätti ja kenkämainoksilla!! En halua niitä.
Ne puolialastomat naiset oli paljon miellyttävämpiä. Jos ette laita niitä takasin, en osta ikinä teiltä yhtään mitään. Itseasiassa en edes sitä.
Epatot!
Julkinen vuoro oli peruttu joidenkin pelien takia.Pitääpä käydä huomenna luistelemassa Grünerhallilla. Oli jotenkin kokonaan unohtunut tuo mahdollisuus. Toivottavasti luistimet ovat terävät.
Käynpä sitten pelaamassa frisbeegolffia nuoremman pojan kanssa.
Käynpä sitten pelaamassa frisbeegolffia nuoremman pojan kanssa.
Ei ole oikein kelejä siihen täällä juur nyt. Hangossa varmaan voisi.