Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
\o_Soitin jo poliisille.
\o_Soitin jo poliisille.
Tuahan melkein kuin suoraan Lilyhammer -sarjasta (suosittelen, siis sarjaa, en välttämättä niinkään kumipukua...)Ei tarkene pukea rannassa, niin pistin kotona päälle ajan sen 25 km kumipukuun verhoutuneena.
Tärisin niin horkasmissa, että vesi tippui päältä.No eikö skodan penkkeihin voi pyyhkäistä.
Varmaan pyyhkäisitkin.
Ei kannata, meidät on ihan aidattu alkuperäisasukkaista eroon.*pakenee*
Bussilla suoraan aitaukseen? Ihan aiheesta, turvapaikanhakijoiden määrä ois muuten valtava. Vierasfanien kaljanmyyntipisteellä on kuulemma hyvä kate, järkkärien urealla jatkavat olusia.Ei kannata, meidät on ihan aidattu alkuperäisasukkaista eroon.
Niin. Se on vahvaa kangasta. Käytössäkin säilyy hyvässä kunnossa, saati pakoissa säästöissä.Kyllä toi on ihan arkipäiväinen kuosi mun kämpillä.
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=35823TouhuTuija -ketjua ei taida löytyä aktiivisena enää? Se on harmi. Ostin tänään tällaisia 1970-luvun retrokankaita ja kyllä näissä jokin arvo on. Käyttämätöntä suoraan pakasta. En tiedä tästä kuosista mitään, onpahan vaan iloisen näköinen eloisalla vihreällä. Ja ihan taatusti aitoa 70-lukua.Näytä liitetiedosto 21528
Ei nyt sentään, ihan itse kukin sai kävellä autoltaan karsinaan. Kovia miehiä ovat kyllä järkkärit, kun oikein suljettuihin Sandells-tölkkeihinkin onnistuvat laimennetta lisäämään. :thumbup:Bussilla suoraan aitaukseen? Ihan aiheesta, turvapaikanhakijoiden määrä ois muuten valtava. Vierasfanien kaljanmyyntipisteellä on kuulemma hyvä kate, järkkärien urealla jatkavat olusia.
No niin. En löytänyt sitä kelatesessani sivuja läpi. Kiitos paremmasta tiedosta ja jos joku mode viitsii, niin voisiko siirtää viestini kangaskuoseista oikealle ketjulleen. Kiitos. Se olisi ystävällistä.
Joskus pääsarjavuosina kun bussilla tuli vieraskannattajia, parkkeerasivat bussin vieraskatsomon taakse aitauksen sisälle. Eivät päässeet elukat kosketuksiin natiivien kanssa, pysyy rodut puhtaina.Ei nyt sentään, ihan itse kukin sai kävellä autoltaan karsinaan.
Jaa Koskissa vai?Joskus pääsarjavuosina kun bussilla tuli vieraskannattajia, parkkeerasivat bussin vieraskatsomon taakse aitauksen sisälle. Eivät päässeet elukat kosketuksiin natiivien kanssa, pysyy rodut puhtaina.
Nimenomaan.Jaa Koskissa vai?