Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Jälleen kerran saa olla tyytyväinen, ettei mulla ole kavereita. Kuitenkin menisivät johonkin Pasiradioon nolaamaan itsensä ja minut siinä samalla.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jälleen kerran saa olla tyytyväinen, ettei mulla ole kavereita. Kuitenkin menisivät johonkin Pasiradioon nolaamaan itsensä ja minut siinä samalla.
No höh. Mähän olen sun kaveri. Paras kaveri.
Sellainen jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut ja mietteet ja ajatukset. Eikä ole poissuljettu ajatus jakaa esim. aineellista tavaraa näin meidän kesken. Joten jos n. 50 000€ laitat mun tilille vielä tänään, niin lupaan olla yhteyksissä. (laitan tilinumeron privaan)
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
No höh. Mähän olen sun kaveri. Paras kaveri.
Sellainen jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut ja mietteet ja ajatukset. Eikä ole poissuljettu ajatus jakaa esim. aineellista tavaraa näin meidän kesken. Joten jos n. 50 000€ laitat mun tilille vielä tänään, niin lupaan olla yhteyksissä. (laitan tilinumeron privaan)
Saankohankin mäkin laittaa sulle kahisevaa tililles esim. saman verran tai vähemmänkin, jooko?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
...vai pitäiskö tuo sanoa/kirjoittaa että privassa?
Mitä sanoo Forumin kielenhuolto-osasto?
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Anteeksi burb, en tarkoittanut loukata. Olen pahoillani, jos näin kävi. Vai miten se sun vitsi menikään?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Burb nyt on hiukan tommonen. Harmi vaan, että me muut ei muututa siitä yhtään fiksummiksi. Ei vaikka burb olisi vielä enemmän tommonen.
 
Ylös