Timo Virtanen
Ihan tavallinen Virtanen
Jälleen kerran saa olla tyytyväinen, ettei mulla ole kavereita. Kuitenkin menisivät johonkin Pasiradioon nolaamaan itsensä ja minut siinä samalla.
No höh. Mähän olen sun kaveri. Paras kaveri.Jälleen kerran saa olla tyytyväinen, ettei mulla ole kavereita. Kuitenkin menisivät johonkin Pasiradioon nolaamaan itsensä ja minut siinä samalla.
Saankohankin mäkin laittaa sulle kahisevaa tililles esim. saman verran tai vähemmänkin, jooko?No höh. Mähän olen sun kaveri. Paras kaveri.
Sellainen jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut ja mietteet ja ajatukset. Eikä ole poissuljettu ajatus jakaa esim. aineellista tavaraa näin meidän kesken. Joten jos n. 50 000€ laitat mun tilille vielä tänään, niin lupaan olla yhteyksissä. (laitan tilinumeron privaan)
Saat toki. Olethan paras kaverini! (laitan tilinumeron privaan)Saankohankin mäkin laittaa sulle kahisevaa tililles esim. saman verran tai vähemmänkin, jooko?
Johtuuko jaksamattomuutesi siitä että olen ollut niin kovin tyly Sinua kohtaan kommenteissani?Osaisin vastata burbin kysymykseen täydellisesti, mutta enpä jaksa.
Privaan, privassa ja privalla ovat kaikki käyttökelpoisia ilmaisuja. Jos et ymmärrä noiden merkityseroja, olet ehkä vähän tyhmä.Privalla?
Taidat olla hidas."ehkä"
"vähän"