Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Kun vielä olin yläasteella niin puskassa oli usein yks tietty mies runkkaamassa ja olin jostain syystä sen suosikki joten se kerran lähti pikavauhdilla mun peräänkin. Tänään näin sen taas, kävelin sen ohi ja katsoin sitä silmiin ja sen silmät meni selvästi mun sääriin.
Miehet, selittäkää mulle mikä juttu naisten säärissä on?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kun vielä olin yläasteella niin puskassa oli usein yks tietty mies runkkaamassa ja olin jostain syystä sen suosikki joten se kerran lähti pikavauhdilla mun peräänkin. Tänään näin sen taas, kävelin sen ohi ja katsoin sitä silmiin ja sen silmät meni selvästi mun sääriin.
Miehet, selittäkää mulle mikä juttu naisten säärissä on?
Ei mikään. Kun tositoimiin ruvetaan, niin sivuunhan ne heitetään.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Miehet, selittäkää mulle mikä juttu naisten säärissä on?
Ei kai mikään erityinen. Jotkut vain on säärien faneja, samalla tavalla kuin jotkut on tissifaneja ja jotkut peppufaneja. Jotkut tykkää punaisista hiuksista ja jotkut nahkasaappaista. Ehkä sääri-ilmiöt ja sääriajattelut ovat saaneet suhteettoman paljon palstatilaa yksittäisten hörhöjen takia, ja siksi luullaan että ilmiö olisi yleisempikin. Tuskinpa on.
 

Beco

Well-known member
Liittynyt
19.6.2014
Viestit
339
Mulle joskus kun tänne forumille tulin väitettiin että Joni on lähetelly runkkausvideoita/kuvia jollekkin, onko tämä asia tosi?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Mulle joskus kun tänne forumille tulin väitettiin että Joni on lähetelly runkkausvideoita/kuvia jollekkin, onko tämä asia tosi?
En muista kuka sen vuoti julki, mutta chatissa kyllä aikoinaan lävähti Jonin jorma näkökenttään. En oo toipunu siitä vieläkään.. :(
 
Ylös