Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Kaupungin sivistystoimella töissä.

Hoitanee homman sivistyneesti. Tai sitten ei.
Tietysti niinkin on, että moisessa tilanteessa varmaan meistä suurempi osa tuntisi jonkinlaista mustasukkaisuutta tai katkeruutta. Kun exä onkin löytänyt uuden, ja onni näyttäisi kukoistavan. Panevatkin perkeleet, ja minun entisessä sängyssä! Itsellä ei mitään näköpiirissä, tai kenties yritys, joka on johtanut vain pahaan pettymykseen.

Valtaosalla tunteiden purku pysyy muutamana katkerana tuhahduksena. Niin varmaan nytkin. Tai sitten luemme kohtapuolin Iltapulun räväköitä juttuja. "Mustasukkaisen karttakeppimurhaajan kosto! Katso kuvakollaasi."
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tuli tuosta yhdestä Fagerholmin vastauksesta mieleen taannoinen visani, jossa kysyin mm. kuka on kuvassa:



Eräs huuliveikko vastasi, että joku natsi.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Joskus TV-ohjelmissa esiintyy oudoilta, järjettömiltä tai hauskoilta kuulostavia lauseita. Äsken Grand Designs Australia -ohjelmassa joku remppapariskunta saapui tarkastamaan keskeneräisen talonsa kellarin vesivahinkoa ja tekstityksessä (äänet olivat mutella kahvihuoneen töllöstä) luki näin: "Ei ole vaikeata huomata, että olemme kellarissa". TÄ? Mitä tuo tarkoittaa? Onko kellarin havainnointi yleisestikin ottaen jotenkin haastavaa? Vai onko tämä tyypillistä Australiassa ja me pohjoismaalaiset kellarintunnistajat emme vaan tajuu, daa?

Toinen suosikkini oli taannoisen NatGeon nazzidokkarin yli-innokkaan brittijuontajan "AJATELLA, että Hitler on NUKKUNUT TÄÄLLÄ!!!!". Se oli joku kotkanpesädokkari, joka muuten vitutti kun en muistanut siitä sitä attentaattiheeboa tohon historiavisaan.

Mutta ajatella.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
SPÄMMIÄ!!!! En ole vielä vastannut siihen visaa ja nytkyllä kävi ohraisesti.

Pitääkö minun nyt vastata tarkoituksella väärin?
Mites, kun minä en ainakaan löytänyt attentaattiheebon nimeä Howdyn postauksesta. En minäkään ole vastannut vielä, kun odotan että se nimi muistuisi.
 

Örfil

Guest
Mites, kun minä en ainakaan löytänyt attentaattiheebon nimeä Howdyn postauksesta. En minäkään ole vastannut vielä, kun odotan että se nimi muistuisi.
Mutta nyt tietää yhden kysymyksen etukäteen. Muistin kyllä nimen ilman kuuklea, kun hetken pinnistelin.
Ajattelin vaan että on olemassa kirjoittamaton sääntö, että kun kysymykset on nähnyt, niihin pitää vastata sillä istumalla. Vessassa saa käydä.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Mutta nyt tietää yhden kysymyksen etukäteen. Muistin kyllä nimen ilman kuuklea, kun hetken pinnistelin.
Ajattelin vaan että on olemassa kirjoittamaton sääntö, että kun kysymykset on nähnyt, niihin pitää vastata sillä istumalla. Vessassa saa käydä.
No ite luen kysymykset heti kun visa ilmestyy ja useimmiten vastaan loppumetreillä.
 

Örfil

Guest
No pärkkele, olen ollut aivan liian rehellinen :eek:
Tai tyhmä paremminkin.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Nää on näitä. Oman elämänsä voittajia. Heiltähän se on pois jos joku muu nussii exää.
Omalta kohdaltani homma meni niinpäin, että exän uusi ukko oli mustasukkainen minusta. Exän kanssa oltiin eron jälkeen edelleen kavereita, ja exä kävi luonani mm. tarkistamassa postin ja kastelemassa kukat, kun olin toisella paikkakunnalla töissä ja asustelin viikot nykyisen vaimoni luona. Yhtenä iltana sitten exä soitteli itkien, ettei saa enää tulla käymään mun luona, ei edes sillon kun en ole kotona. Uusi ukko oli mennyt ihan möksis.

Töikaveri tuolloin kehotti mua sanomaan sille (äijälle), että turhaan se kiukuttelee, käytetyn tavaran se on joka tapauksessa saanut.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Omalta kohdaltani homma meni niinpäin, että exän uusi ukko oli mustasukkainen minusta. Exän kanssa oltiin eron jälkeen edelleen kavereita, ja exä kävi luonani mm. tarkistamassa postin ja kastelemassa kukat, kun olin toisella paikkakunnalla töissä ja asustelin viikot nykyisen vaimoni luona. Yhtenä iltana sitten exä soitteli itkien, ettei saa enää tulla käymään mun luona, ei edes sillon kun en ole kotona. Uusi ukko oli mennyt ihan möksis.

Töikaveri tuolloin kehotti mua sanomaan sille (äijälle), että turhaan se kiukuttelee, käytetyn tavaran se on joka tapauksessa saanut.
Onhan tuollaistakin läheisyyttä entisten heilojen kanssa olemassa. Sitä on vaan kuvion uutena tulokkaana toisinaan hankala "sisäistää".
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
En kyl miekään hiffaa miksi sen exän pitäis jäädä siihen jalkoihin pyörimään.
 
Ylös