Troy poisti viestistään kohdan: Pidä varasi joukahainen.
Keskustelua ei tarvitakaan. Kunhan pysyt siellä Norjassa. Se riittää.Hankala keskustella.
Ja näköjään paljon muutakin.Troy poisti viestistään kohdan: Pidä varasi joukahainen.
Seitsemän. Kaikki Folkkareita.Tällai äkkiseltään katottuna mainoksissa yhteensä 8 objektiivista virhettä.
Huomenna Glasgow'hun vetämään haggista.
Saatanan ääliö! Tyypillinen norjalainen paska. En ole poistanut mitään. Se on joku mode.Ja näköjään paljon muutakin.
Tässä alkuperäinen kommenttisi kokonaisuudessaan:Saatanan ääliö! Tyypillinen norjalainen paska. En ole poistanut mitään. Se on joku mode.
Tämmöisiä henkilöön meneviä juotavia lauot. Tyypillistä norjalaisuutta. Jonakin päivänä vielä sinut nappaan. En voi sietää Suomesta Norjaan karanneita pelkureita. Pidä varasi joukahainen.
Ymmärretty. Kun tuli järkityypiltä. Tämä on ymmärretty.Troyn Norjavihan soisin ulottuvan vain kohtuullisen osuviin osoitteisiin. Ei syyttömiin.
Höps.burbkaan ei tosin tainnut.
Olen samaa mieltä siitä, että burb on järkityyppi.Ymmärretty. Kun tuli järkityypiltä. Tämä on ymmärretty.
Mä olen ollut käsityksessä Troyn tykkäävän norjista neitosista.Troyn Norjavihan soisin ulottuvan vain kohtuullisen osuviin osoitteisiin. Ei syyttömiin.
Heteroseksuaalina sanoisin että kaikkein ihanimpia vuosia jokaiselle naiselle ovat ne 20 - 25. Silloin näyttää parhaimmalta. Sen jälkeenkin on paljon aikaa. Ehkä juuri sinne eläkevuosiin, eli 65. Naisestahan se riippuu. Yksilöarvioita kenelle tahansa.Mä olen ollut käsityksessä Troyn tykkäävän norjista neitosista.
Mä olen jotenkin omituinen, noin ulkonäöllisesti olen samaa mieltä kanssasi. Mutta kun ikää on kertynyt jo jonkin verran, niin kiinnostus alle kolmekymppisiin saisi tuntemaan itseni liki pedofiiliksi.Heteroseksuaalina sanoisin että kaikkein ihanimpia vuosia jokaiselle naiselle ovat ne 20 - 25. Silloin näyttää parhaimmalta. Sen jälkeenkin on paljon aikaa. Ehkä juuri sinne eläkevuosiin, eli 65. Naisestahan se riippuu. Yksilöarvioita kenelle tahansa.
Optimi ja mukavin olo tulee sellaisen ihmisen kanssa joka on samaa ikää kuin myös. Kun kaikki kulttuuri on syklissä. Ei tarvitse selitellä aikaa ja leivänpaahtimien kehityskulkua.Mutta kun ikää on kertynyt jo jonkin verran, niin kiinnostus alle kolmekymppisiin saisi tuntemaan itseni liki pedofiiliksi.
Älä sitten missään tapauksessa käytä teräaseita korvasi raapimiseen, koska se voi pahimmillaan aiheuttaa kuuroutumisen.Höps.
Burbhan taitaa! On nimittäin taitava mies.
Taidankin kohta lähteä raapimaan korvaani, koska sitä kutkuttaa.
En se ollut minä, se oli Pirkka...Saatanan ääliö! Tyypillinen norjalainen paska. En ole poistanut mitään. Se on joku mode.