Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mertaranta ja legendat ja Seppo Rädyn kommentit Jani Sievisestä. "On se hyvä että on ollut isä kuljettamassa ja valmentamassa, minä olen aina tehnyt kaiken itse."

Kertooko se kuinka helppo laji keihäänheitto on vai kuinka paska taso? Kun ei edes valmentajaa tarvitse ja näkee tekniikkavirheetkin itse?
 

Örfil

Guest
Mä olen jotenkin omituinen, noin ulkonäöllisesti olen samaa mieltä kanssasi. Mutta kun ikää on kertynyt jo jonkin verran, niin kiinnostus alle kolmekymppisiin saisi tuntemaan itseni liki pedofiiliksi.
Kop.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26863
Yläasteikäiset kölvit kiisteli bussissa siitä mikä on paras kolmioleipämaku. Eli täyte. Asiantuntevuutta kuului olevan.
Kolmioleivätkö nyt ovat nuorison uusi trendiruoka? Kuuminta hottia kylmäkaapista.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Yhdyspankki -> Merita -> Nordea

Postipankki -> Sampo -> Danskebank

Osuuspankki %&/%#¤% ja riitaisasti paikallisosuuspankit.

Mihinkä tässä nyt sitten rahansa luottaa? Seuraava uusintakierros Suomen taloutta katsellen voi alkaa milloin vain.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kokeilinpa eilen asentaa Civilization V:itosta Windows 10:ymppiin, aiemminhan se ei suostunut pelittämään.
Ja katso, sehän toimii! Olisikohan joku Windowsin päivityksistä auttanut, vaiko onkohan itse peliin tullut tässä välissä joku päivitys, en tiedä, en välitä.
Nythän sitä sitten pitää pelata hulluna. AIVAN HULLUNA, MA SANON!
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ja katso, sehän toimii! Olisikohan joku Windowsin päivityksistä auttanut, vaiko onkohan itse peliin tullut tässä välissä joku päivitys, en tiedä, en välitä.!
Driver Booster 3.2. Ilmaisversio. Auttoi ainakin minulla näytönohjaimen ja emolevyn väliseen kommunikaatiokiistaan.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Taidan sijoittaa kesäloman heinäkuun toisen viikon alun ja elokuun ekan viikon päättymisen väliin.
Ko. jaksolle on säätieteilijöiden mukaan osunut parhaat kesälomakelit keskimäärin parin viimeisen vuosikymmenen aikana.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Vieläkö joku saa itse päättää koska on lomalla???
Pöhkis on executive-tason jätkä. Tottakai silloin saa itse päättää lomansa. Volvolla oli mallimerkintäkin 80-luvulla näin määrääville. GLE tarkoitti Grand Luxe Executive. Tänä päivänä on toki herkkuja toisenlaisia.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mulle ei ole työnantaja koskaa sanellut lomien pitämisestä yhtään mitään. Toki suosittanut kaikenlaista, mutta mitään pakkoa ei ole ollut.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26863
Meilläkin on lomatoivelista, jossa ajatuksena on, että viidestä äijästä korkeintaan kaksi on samaan aikaan lomalla. Lista on viime vuosina mennyt sellaisenaan läpi, kun neljä tyyppiä pitää neliviikkoisensa kesäkuun lopun ja elokuun puolivälin välisenä aikana ja mä saan sitten ihan vapaasti päättää miten jaan lomani kesäkuulle, elokuun loppuun ja syyskuulle.

Tuliskin tenkkatenkkapoo, jos ilmoittaisin, että tänä vuonna onkin mun vuoro lomailla heinäkuussa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26863
Tuliskin tenkkatenkkapoo
Ja tulikin vuosia sitten kun meitä oli vielä kuusi äijää ja jonkun muunkin piti lomailla heinä-elokuun ulkopuolella. Nuorin työntekijä ilmoitti, että hänen lapsensa hoitopaikka on kiinni heinäkuussa (ja vaimon loma määrätty elokuulle), hänen TÄYTYY saada pitää lomansa heinäkuussa. Äänin 5-1 päätettiin, että kaveri saa itte valita lomaileeko kesäkuussa vai syksyllä. Jantteri lähti lomalle kesäkuussa ja irtisanoi ittensä lomansa aikana. Sai lomailla heinäkuussakin. Kai se sitte mielestään voitti. :p
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11194
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Olen tainnut viimeksi joskus -80 luvulla pitää kesälomani töistä työnantajan käskytyksen mukaan.
Sain itse päättää eri työnantajilla loman ajankohdan 1982-2010. Nyt tämä EK:n suosittelema lahtarilinja, joka tähtää kansalaissodan uusimiseen 100v edellisen jälkeen on viime vuosina muuttanut tilanteen. Työnantaja päättää, ihan vain siitä ilosta että se on mahdollista.
 

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
Liittynyt
14.11.2005
Viestit
1876
Taas niitä saatanan päiviä! Tietää etukäteen tekevänsä väärän valinnan ja silti ei osaa tehdä mitään muuta. Tietäisi vaan, jotta mistä karma on taas suuttunut. :thumbdown

Ei näitä vittu vaan jaksaisi...
 
Ylös