Antsa Rieppo
Well-known member
Piknikki ja Pyynikki?
Tää jatkui näin:Työhaastattelussa oli luppoaikaa, joten innostuimme pelaamaan odotustilasta löytynyttä Trivial Pursuitia. Sain superneron maineen tietämällä mm. AC/DC:n veljesten sukunimen, Kreikan lipun värit ja koliikin. Yksi ei tiennyt minkä kahden järven välissä Tampere sijaitsee!
Nykyinen yleistiedon taso mykistää.
Olisin tiennyt tuon! Wäinö Kunnaksen tytär.Näille olivat tuntemattomia myös mm. ... Kirsi Kunnas...
Alppu paranteli asemiaan ennen haastattelua musertamalla teinien itsetunnon pikavisallaTää jatkui näin:
Kysyjä (taisi olla nimeltään Nuutti): Ketkä juonsivat Viikkokatsausta Putous-ohjelman neljällä ensimmäisellä tuotantokaudella?
Albert: Krista Kosonen ja Aku Hirviniemi.
Nuutti: Miten kukaan voi niinku tietää jotain tollaisia?
Henkilö X: Jäbän pitäis silleen oikeesti mennä tyyliin johonkin Haluatko Miljonääriksi- ohjemaan.
Näille olivat tuntemattomia myös mm. komisario Susikoski, Del Monte- hedelmät, Kirsi Kunnas, Johannes Brahms ja Jackie Stewart. No toi viimeksimainittu ehkä olikin hankala mutta siis oikeesti.
Ja paikanhan saivat he, enkä minä. Syy: Ikä.Alppu paranteli asemiaan ennen haastattelua musertamalla teinien itsetunnon pikavisalla ��
Yllätys. Eihän Suomessa ole ikärasismia.Ja paikanhan saivat he, enkä minä. Syy: Ikä.
Ennätin lukea veikkausliig... sitten tuli niin saatanan tylsää, että nukahdin.
Hehhe, olipa taas tuore juttu.Ennätin lukea veikkausliig... sitten tuli niin saatanan tylsää, että nukahdin.
No joo mutta ne on burbin ja markojiin vastuulla niin mitenpä muutenkaan.Taitaa olla Venttikset ja Kuvikset jäissä!
Se on Rainierin vastuulla.Ja Visiksen pistelasku. Ihme touhua :nope:
Vaikka olen (ainakin ollut) aika haka Triviaalissa, niin en minäkään noista olisi tiennyt kuin Kreikan lipun värit. Koliikin tietäminen riippuu vähän kysymyksestä.Työhaastattelussa oli luppoaikaa, joten innostuimme pelaamaan odotustilasta löytynyttä Trivial Pursuitia. Sain superneron maineen tietämällä mm. AC/DC:n veljesten sukunimen, Kreikan lipun värit ja koliikin. Yksi ei tiennyt minkä kahden järven välissä Tampere sijaitsee!
Nykyinen yleistiedon taso mykistää.
Jos ei katso Putousta, niin... Ei se minullekaan napannut. Joitain sketsihahmoja tietysti tiedän, mutta jonkun viikkokatsauksen juontajia, ei todellakaan. Nuo loput olisin kyllä todennäköisesti tiennyt (kysymyksestä riippuen).Tää jatkui näin:
Kysyjä (taisi olla nimeltään Nuutti): Ketkä juonsivat Viikkokatsausta Putous-ohjelman neljällä ensimmäisellä tuotantokaudella?
Albert: Krista Kosonen ja Aku Hirviniemi.
Nuutti: Miten kukaan voi niinku tietää jotain tollaisia?
Henkilö X: Jäbän pitäis silleen oikeesti mennä tyyliin johonkin Haluatko Miljonääriksi- ohjemaan.
Näille olivat tuntemattomia myös mm. komisario Susikoski, Del Monte- hedelmät, Kirsi Kunnas, Johannes Brahms ja Jackie Stewart. No toi viimeksimainittu ehkä olikin hankala mutta siis oikeesti.
Kukapa sitä nyt liian tietävää (=besserwisseriä) alaisekseen haluaa.Ja paikanhan saivat he, enkä minä. Syy: Ikä.
No voihan hitto. :nope: Sanottiinko se oikein perusteluksi? :doubtful:Ja paikanhan saivat he, enkä minä. Syy: Ikä.