Troy
Well-known member
Juuri nyt. Odottelen / odotellaan lähiökapakan valomerkkiä. Voi vielä mennä muutama tunti, mutta sittenpä nähdään.Niin, aivan.
Juuri nyt. Odottelen / odotellaan lähiökapakan valomerkkiä. Voi vielä mennä muutama tunti, mutta sittenpä nähdään.Niin, aivan.
Sen verran pillusta kyse että herää ajatus oletko koskaan?En tajunnut mistä on kyse, mutta tsemppiä.
Oon nähny netissä kuvan. Hyvin kiehtova instituutio.Sen verran pillusta kyse että herää ajatus oletko koskaan?
Jännän äärellä askarrellaan ihmisuhteilla puhteilla. Liian touhuissani tässä, sori tyhmä vittuilu.Oon nähny netissä kuvan. Hyvin kiehtova instituutio.
Niin, aivan.Komp. En muista tällaista tapahtuneen. Itse asiassa usein hörin seuralaistenkin annokset,jos heille ei maita.
Annan syntisi anteeksi. T: JeesusJännän äärellä askarrellaan ihmisuhteilla puhteilla. Liian touhuissani tässä, sori tyhmä vittuilu.
Tunti ennen valomerkkiä on peliliikkeiden aika jos ei ala tapahtumaan.Juuri nyt. Odottelen / odotellaan lähiökapakan valomerkkiä. Voi vielä mennä muutama tunti, mutta sittenpä nähdään.
Ei oo jeesus, vaan joku pullanaama. Mutta ihan miten vain...kyllähän pulliskin voi antaa anteeksi.Annan syntisi anteeksi. T: Jeesus
Myös anarkisti-Jeesus voi antaa anteeksi, mm. Nomille.Ei oo jeesus, vaan joku pullanaama. Mutta ihan miten vain...kyllähän pulliskin voi antaa anteeksi.
Oletko koskaan perehtynyt siihen, mihin usko Jeesuksen olemassaoloon edes historiallisena henkilönä perustuu?Myös anarkisti-Jeesus voi antaa anteeksi, mm. Nomille
Ns. aikalaiskertomuksiin, kuten varmaan hyvin monen historiallisen henkilön tarina.Oletko koskaan perehtynyt siihen, mihin usko Jeesuksen olemassaoloon edes historiallisena henkilönä perustuu?
Teepä se. Yllätyin itsekin.Nyt on muuten ihan siinä siinä jatkanko luontokuvien katsomista vai alanko perehtyä mihin usko Jeesuksen olemassaoloon edes historiallisena henkilönä perustuu. 6,5 tuntia aikaa töihin lähtöön, että ehtis vähän alkua.
Mihin aikalaiskertomuksiin? Tietääkseni sellaisia ei ole.Ns. aikalaiskertomuksiin, kuten varmaan hyvin monen historiallisen henkilön tarina.
Vai pitääkö tässä(kin) asiassa perehtyä sua tyydyttävällä tavalla jotta voi edes hassutella saatana. Vitun turska. (<- tuo oli rasismia ja mut pitäis bannata sen takia)
Aikalaiskertomus oli huonosti valittu sana. Anna anteeksi.Mihin aikalaiskertomuksiin? Tietääkseni sellaisia ei ole.
Mihin käsityksesi Jeesuksen historiallisuudesta siis perustuu? Vai käsitinkö väärin, että uskot Jeesuksen historiallisuuteen?Aikalaiskertomus oli huonosti valittu sana. Anna anteeksi.
Minua kiinnostaa lähinnä se, minkälainen tieto sinulle itsellesi on riittävä asian suhteen.Ns. aikalaiskertomuksiin, kuten varmaan hyvin monen historiallisen henkilön tarina.
Vai pitääkö tässä(kin) asiassa perehtyä sua tyydyttävällä tavalla jotta voi edes hassutella saatana. Vitun turska. (<- tuo oli rasismia ja mut pitäis bannata sen takia)