Albert Oil
Hippi ja juntti
Tekisi hieman mieleni ruisleipää mutta olen päättänyt olla sitä enää syömättä, koska närästysoireet ovat sen jälkeen järjestään aivan järkyttävät. Joten syönkin karkkia ja sipsiä.
Vajaa pari viikkoa kulkenut metsässä aamuisin klapeja tekemässä. Ihmettelin itselin,että vatsa kestänyt.. aamulla pari kolme mukillista kahvia leivoksen kera ja sitten eväät mukaan, termospullo kahvia ja Vaasan Ruispaloja nippu.... perinteiset metsurin eväät, kahvi ja ruisleipä. Aika varmat närästäjät. No, iltapäivällä ja illalla ei tarvitse kahvia keitellä.:frank:Tekisi hieman mieleni ruisleipää mutta olen päättänyt olla sitä enää syömättä, koska närästysoireet ovat sen jälkeen järjestään aivan järkyttävät. Joten syönkin karkkia ja sipsiä.
Eikös karkit närästele? Itseä kyllä. Aamulla mustikkakeittoa ensimmäiseksi, puuroa päälle, jonka jälkeen kahviakin voi nautiskella.Tekisi hieman mieleni ruisleipää mutta olen päättänyt olla sitä enää syömättä, koska närästysoireet ovat sen jälkeen järjestään aivan järkyttävät. Joten syönkin karkkia ja sipsiä.
Eivät. Paitsi tosi happamat karkit.Eikös karkit närästele?
Puuro taas...ei puhettakaan.puuroa päälle.
Ohhoh, niinpäs näköjään teki. :eek!:Vesku Loirin osaomistama hevonen voitti juuri Derbyn.
Luin tässä kesällä samasta lehdestä tämän jutun.Ohhoh, niinpäs näköjään teki. :eek!:
(Piti ihan googlettaa tuo Fabrice Duo. Tämmöinen juttu löytyi Loiro-omistuksesta.)
Mielenkiintoinen juttu. :ahem:Luin tässä kesällä samasta lehdestä tämän jutun.
Deja vu? Eikös Fagerblomqvist raportoinut samanmoista taannoin?Perhejuhlat on paras. Ja se, kun faija tuo uuden naisensa juhlaan mukaan ja mutsi romahtaa juhlan jälkeen. Vittu.
Sellasta se on. Elämä.Perhejuhlat on paras. Ja se, kun faija tuo uuden naisensa juhlaan mukaan ja mutsi romahtaa juhlan jälkeen. Vittu.
Mielenkiinnosta lukisin postauksen jos näin on käynyt. Linkkiä kehiin!Deja vu? Eikös Fagerblomqvist raportoinut samanmoista taannoin?
Fagerkvistin tarina lie hieman synkempi.Deja vu? Eikös Fagerblomqvist raportoinut samanmoista taannoin?