Antsa Rieppo
Well-known member
Onks (Taka)PuoliPöhkö sun iskä?Niin, en tiiä yhtään kun haluaisin Porschen tai Range Roverin mutta iskä osti/ostaa jomman kumman itelleen joskus ja se haluais mulle Mersun.
Onks (Taka)PuoliPöhkö sun iskä?Niin, en tiiä yhtään kun haluaisin Porschen tai Range Roverin mutta iskä osti/ostaa jomman kumman itelleen joskus ja se haluais mulle Mersun.
Kuka se onOnks (Taka)PuoliPöhkö sun iskä?
Lähinnä tarkoitin sitä, että jotkut väheksyy koulunpenkillä käkkimistä. Ja sitten itketään, kun ei taivu matematiikka, ruotsi/saksa/englanti tai elukkaoppi.Onko nämä niitä, joilta jää ajot vaa'alle, sitomattomaan kuormaan, tai ajoaikarikkomuksiin?
No sä olet niin killi vielä, ettei teillä ollut enää edes arvauspärettä koulussa.Minun amis- tai yo-haahuiluissa ei opetettu elukkaoppia
Mä en osaa.Muutakin on hyvä olla takana kuin peruskoulu. Edes se amis. Tänä päivänä kuitenkin aika sama, paljonko kouluja olet käynyt. Peruskoulutasollakin osaa kirjoittaa paperiin 20 kertaa työtön.
Voihan sitä itselle perustella ihan miten vaan, miksei itseään kannata sivistää. Toki pääsee helpommalla ja voi syytellä sitten muita.Muutakin on hyvä olla takana kuin peruskoulu. Edes se amis. Tänä päivänä kuitenkin aika sama, paljonko kouluja olet käynyt. Peruskoulutasollakin osaa kirjoittaa paperiin 20 kertaa työtön.
Onhan tuollaisella ihan nimikin. Huoraamiseksi sitä suomeksi sanotaan.Mutta nyt kun puhuimme työttömyydestä niin suosittelen kaikkia naisia (ja miksei miehiäkin) menemään rikkaan miehen kanssa naimisiin kuten mä aion tehdä. Ette kärsi köyhyydestä eikä tarvitse raataa tai pelätä työn menettämistä.
Mä olen arabi, arabinaiset haluaa rahaa ja luksusta. Jos arabit ei haluais luksusta niin öljysheikkejä ei olis olemassa.Onhan tuollaisella ihan nimikin. Huoraamiseksi sitä suomeksi sanotaan.
Ole vaikka hottentotti, mutta jos rahan perässä persettä jakaa eikä rakkauden, on se huoraamista. Capiche?Mä olen arabi, arabinaiset haluaa rahaa ja luksusta. Jos arabit ei haluais luksusta niin öljysheikkejä ei olis olemassa.
Kuka sano että panen sitä miestä.Ole vaikka hottentotti, mutta jos rahan perässä persettä jakaa eikä rakkauden, on se huoraamista. Capiche?
Sitä suuremmalla syyllä tuo on sairasta, jos ei mitään tunteita ole muuhun kuin rahaan ja luxukseen.Kuka sano että panen sitä miestä.
JEa tHäts Trye bröther.I aint saying she is a golddigger, but she aint messing with broke ass bitches.
Ei niin. Se korreloi sitä, että jos et ole kouluja käynnyt, et arvosta sitä koulunkäyntiä myöskään.Eipä tuo koulujen käyminen suoraan sivistykseen korreloi.
no mutta jos se on se egyptiläinen niin sitten rakastan sitä.Sitä suuremmalla syyllä tuo on sairasta, jos ei mitään tunteita ole muuhun kuin rahaan ja luxukseen.
Tämmöisiä on paljon siinä Tanpereen ympäristössä.On lähdössä, amikseen meen koska oppimisvaikeus ja hahmottamisvaikeus, keskittymisvaikeus liittyen niihin yms lista on loputon, niin en pysyis lukiossa kärryillä.