Tulipa painettua 'report bad postia'Eiku oikeesti. Antakaa rahaa, mun tulevalla lapsella on ongelma jota ei voi hoitaa ja tarvin rahaa sen hoitamiseen.
100 000€ vois riittää, laitanko tilinumeron johon voi siirtää?
Tulipa painettua 'report bad postia'
Eikö nigerialaiskirjeen forum-versio jaksa huvittaa?Tulipa painettua 'report bad postia'
Eikö nigerialaiskirjeen forum-versio jaksa huvittaa?
Viimeinenkin virke on vain plussaa.Varsin sekopäinen hahmo. Pakko myöntää, kovin kiintoisaa. Ei ole onneks keltään pois, paitti Faggigselta.
Matkalla sun luo toiveenaan päästä saatille.Missä vitussa Joni on? Se ei vieläkään ole vastannut mun kysymykseen.
Mahdollisesti.Matkalla sun luo toiveenaan päästä saatille.
Hommasko sille joku tällä kertaa taksin?Matkalla sun luo toiveenaan päästä saatille.
Muista juoksuttaa sitä rappukäytävässä sitten. Muutaman kerran ainaskin ylös ja alas, ennen kuin annat rukkaset.Mahdollisesti.
TÄLLÄ kertaa?Hommasko sille joku tällä kertaa taksin?
*huoh*TÄLLÄ kertaa?
Tykkääköhän Joni noista piiskausleikeistä?Jonille varoituksen sana: saattaa olla mun arabi-isäni vastassa vyön kanssa.
No mutta eikös nykyään ole vaikeampaa päästä amikseen kuin lukioon?On lähdössä, amikseen meen koska oppimisvaikeus ja hahmottamisvaikeus, keskittymisvaikeus liittyen niihin yms lista on loputon, niin en pysyis lukiossa kärryillä.
Erinomainen neuvo. Tohtorisihmisiäkin fiksumpi on se joka menee rikkaisiin naimisiin ilman avioehtoa.Mutta nyt kun puhuimme työttömyydestä niin suosittelen kaikkia naisia (ja miksei miehiäkin) menemään rikkaan miehen kanssa naimisiin kuten mä aion tehdä. Ette kärsi köyhyydestä eikä tarvitse raataa tai pelätä työn menettämistä.