Antsa Rieppo
Well-known member
Haista sinäkin paska.
Kaikki mitä viestissäsi sanoit on 100% totta. Onnitteluni.No mutta eikös nykyään ole vaikeampaa päästä amikseen kuin lukioon?
Erinomainen neuvo. Tohtorisihmisiäkin fiksumpi on se joka menee rikkaisiin naimisiin ilman avioehtoa.
Yms kohtaan luultavasti mielentilan jatkuva muuttuminen. Joo-o. Tollasiin törmäillyt valitettavan paljon täälläpäin ja ei yhtään enää jaksais sellasia. Eikös tuo rikkonut jo foorumin sääntöjä tuo uhkailu? Ja kaiken lisäksi ilman mitään järkevää syytä kun olin poissa foorumilta sanomatta mitään.oppimisvaikeus ja hahmottamisvaikeus, keskittymisvaikeus liittyen niihin yms lista on loputon,
Noh kuhan vaan heitin ja koitin rauhottaa kun sanoit "huoh". Ei kummempaa Case closed.Joni miksi mä olen sulle "lutu"
Matkalla sun luo toiveenaan päästä saatille.
Hä? Mitä? Sori, nukuin ja tulin pari tuntia sitten töihin...Cmoon oikeesti.
Lätkähtikö ponnahdusikkuna-ruutuun "Olisiko sinulla hetki aikaa antaa palautetta?" vai ihan henk.koht. pyysivät?Yle Urheilu:n nettisivu kinusi multa palautetta. Annoin paljon positiivista palautetta koska uutisoivat (vissiin ainoana mediana Suomessa) Palttalan Spa:n 24h kisan voitosta.
Nyt, mun ansiosta, Yle alkaa uutisoimaan GT-sarjoja enemmänkin ja pian massat on mukana ja sarjojen suosio nousee ja suomalaiset menestyvät paremmin ja katso, Suomi nousee taantumasta.
Otin sen pop-up-ikkunan ihan henkilökohtaisena pyyntönä.Lätkähtikö ponnahdusikkuna-ruutuun "Olisiko sinulla hetki aikaa antaa palautetta?" vai ihan henk.koht. pyysivät?
Ei astianpesukone, vaan Fag Erholm.Kernaasti olisin kyllä nukkunutkin, vaan astianpesukone / viemäri piti taas perkeleellisen äännähdyksen ja herätti.
Lieneekö kirottu? On se varmaan.
Aka blue screen?:doubtful:Burbin mukaan la/su välisenä yönä tuli kirkas valo ja sen jälkeen ruumiistapoistumiskokemus, jonka yhteydessä tämä gallup tehtiin.
Nuke face!MINULLA ON ATOMEITA NAAMASSA!