Örfil
Guest
Olen silpunnut vääräoppisesti heti tuoreeltaan. En kestä katsella risuläjiä pihassa. Ei kykene.
Liian pieni tomtti.Olen silpunnut vääräoppisesti heti tuoreeltaan. En kestä katsella risuläjiä pihassa. Ei kykene.
ON! Vieläköhän ehtii ilmoittautua Tapani Ilkalle tai Peter Tallbergille tai ketä niitä on? Varma kultamitalisti seisoo edessänne.Onko korvakarvojen kasvatus lajina Rion olympialaisissa? Tarkistetaanpa asia.
Itsellänihän kasvaa kahdessa paikkaa korvakarva ja yhdessä paikkaa huulikarva. Huulikarvan nyppäisin tänään pois.Herrajumala näitä korvakarvoja ja niiden kasvutaajuutta. Nyt oikeesti!
Ottaisin niistä kuvan mutta mulla ei ole niin laajaa kuvakulmaa kamerassa.
Onko korvakarvojen kasvatus lajina Rion olympialaisissa? Tarkistetaanpa asia.
Lauleliko Miksu myös 'Häpyhuulet suukon saavat, häpyhuulet huomataan' sanoilla Hymyhuulet-tsibaletta?Häpyhuulikarva sulla taitaa kasvaa. Sen ympärillehän voitkin levittää näppärästi häpyhuulipunaa.
Vitsit eivät olleet omakeksimiäni vaan Turengin yläasteella vaikuttaneen Mikan, josta sittemmin tuli tatuointipiireissä tunnetuhko artisti.
Mika muuten oli 8. luokalla ollessani seiskalla, ollessani kasilla ja vielä ollessani ysilläkin. Sitten hältä taisikin oppivelvollisuusikä tulla täyteen ja lähti piirtelemään siannahkaan kuvioita.
Nyt ainakin selvisi se mihin hiuksesi ovat katoamassa.Herrajumala näitä korvakarvoja ja niiden kasvutaajuutta. Nyt oikeesti!
Ottaisin niistä kuvan mutta mulla ei ole niin laajaa kuvakulmaa kamerassa.
Onko korvakarvojen kasvatus lajina Rion olympialaisissa? Tarkistetaanpa asia.
Ja näyttää niitä olevan runsaahkohkonlaisenomaisentuntuisehkoisesti myös siellä, minne aurinko paistaa vain syvässä kumarrusasennossa.Nyt ainakin selvisi se mihin hiuksesi ovat katoamassa.
Kadonneet hiuksesi ovat nimittäin siirtyneet korviisi.
Ei oo vielä tullut moderoinnin tuomitsemista vartin kokemuksella. Sellaisiakin nimittäin on.Veikkaan uudelle hahmolle nopeaa poistumista.