Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Lieksassa on 1 pankkikonttori, Närpiössä 9. Lieksassa on lähes 3000 asukasta enemmän.
Kauppalehdessä oli listattu että pankit pakenee Itä-Suomesta.
No pitäähän Närpiössä nyt olla pankkikonttoreita. Tomaatteja ja muita vihanneksia kasvanee varsin paljon enemmän, kun esimerkiksi Lieksassa? Mitenkään Lieksaa nyt väheksymättä.

Työllisyytä ja semmoista kasvihuoneet tuovat Närpiöön. Vietnamilaissyntyiset maahanmuuttajat ovat tehneet kovan ja menestyksellisen päivätyön Närpiön kasvihuoneilla.

Örfil

Guest
Kävimme eilen yhdellä näytöllä ja kahta taloa kuikuilemassa ulkopuolelta seutuineen. Tänään eilisen tiedustelureissun seurauksena toinen näyttö ja yhden kohteen ulkokuikuilu.

Mutta paha tehdä tarjouksia, kun omassa ei ole mitään eloa vielä. Paikkakunta on nyt kuitenkin päätetty, alamme koskilaisiksi.

DW

2009-2016
Se tunne kun istut palaverissa ekana päivänä loman jälkeen ja näet neukkarin ikkunasta Jonin kahvitauolla (tai varmaan lounastauolla, koska istui siinä puolisen tuntia). :eek!: :thumbfh:
Iso mies, pitäisi kyllä kestää nämä kaksi viikkoa.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tapahtunutta edellisen 24h aikana:

-Soitto Vuokraturvasta liittyen asuntoon jota veljeni oli käynyt katsomassa puolestani (loppulauseena soitan illalla kunhan saan asunnon varsinaisen vuokraajan kiinni)
-Soitto pienehköstä vuokranvälitysfirmasta, josta tarjottiin kämppää, jota olin käynyt maanantaina katsomassa. Olisi halunnut vastauksen välittömästi, pyysin aamuun asti miettimisaikaa
-Aamulla ilmoitus HOAS:ilta, että minulla tänä kesänä ollut huone oli jo tarjottu eteenpäin
-Ilmoitus pienemmälle vuokranvälitysfirmalle että otan asunnon - sanoivat lähettävänsa vuokrasopparin parin tunnin kuluessa
-Sähköpostilla saadun vuokrasopimuksen palauttaminen allekirjoitettuna
-Sähköpostiviesti HOAS:ilta, jossa tarjoavat minulle soluhuonetta (osoite ihan sattumalta sama kuin mikä minulla on tällä hetkellä)
-Puhelu vuokravälitysfirmaan että pistetäänpä paperit silppuriin

->selvää säästöä

jjv

Arschloch
Nyt on tuokin wanha vitsi julistettu rasistikseksi. Olen tuon sovelluksen täältäkin joskus lukenut, ois syytä langettaa jälkibanaanit sellaisille vitsailijoille.

Supermarketin kuittiin printattu vitsi herätti kohun Ruotsissa

Coop-supermarket Göteborgissa on painanut vitsejä kuitteihinsa jo vuosia, asiakkaitten iloksi.

Tuorein viikon vitsi ei ilahduttanut monia. Se menee näin:

"Glennillä on kolme lasta ja hän sanoo vaimolleen:

-Nyt saavat lapset riittää!

-Miksi?

-Koska olen kuullut, että joka neljäs maailmassa syntyvä lapsi on kiinalainen."

Suuri joukko asiakkaita valitti vitsistä, koska piti sitä rasistisena, kertoo Aftonbladet.

Liikkeen johtaja sanoo, että tämänkertainen vitisi ei ollut harkittu.

-Sitä ei ollut tarkoitettu rasistiseksi. Kerromme töissä toisillemme huonoja vitsejä. Pyydän anteeksi, jos joku on tästä vitsistä loukkaantunut.

Coopin Länsi-Ruotsin markkinointijohtaja Mikael Mattsson sanoo Aftonbladetille, että vitsi ei ole yrityksen arvojen mukainen.

-Paikalliset markettien johtajat eivät saa vastaisuudessa enää lisätä omia tekstejään kuitteihin, kertoo Mattsson.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kuulemma e-pelailulla voi päästä miljoona-ansioihin. Pitäisiköhän alkaa? Mä oon aika hyvä Miinaharavassa ja Lemmingsissä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Totesin jo 15v sitten, etteivät geenifaktorini sisällä sennamaisia refleksejä, mitä vaatisi menestyäkseen. T: Tapot/kuolot CS:ssä 1/5.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ihan mielelläni mä, Microsoft, allekirjoittaisin teidän sopimuksia netissä, muttakun ON SAATANA SIVUT AIVAN JUNTTURASSA JA PASKATTAAKIN MSAMALA!

Onneksi on muna pihassa ja rekisterissä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.