Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kirjoitin liian järkeviä, kun teksti hävisi bittiavaruuteen.

Oli siinä tarinassa ainakin sana: huru-ukko.

Lunssila

Well-known member
Taidan voittaa venttiksen tämän kierroksen? Ellei tuomari ota huomioon pistetilannetta ja suojaa kärkipaikkaansa epäoikeudenmukaisuudella.

Vesku

Maatalousneuvos
Tuli tieto, että eräs opiskeluaikojen hyvä kaveri joutuu kantasoluhoitoon HUSiin loppusyksystä. Taudista ei vielä tietoa, mutta lienee todella vakavaa.:dunno:

Olen joskus fundeerannaut, että elämän huonot todennäköisyydet osuvat melko varmasti sopivan kokoiseen joukkoon.
Vaikka keskikouluaikaiset luokkakaverit, pienessä kunnassa jotenkin ihmisten asiat tiedetään, vaikka olisi muuttaneet muualla, lukioaikaiset ei niinkään, kun kävin toisella paikkakunnalla. Mutakoulussa ja -opistossa siteet kavereihin sitten tiukemmat, kun asuttiin asuntoloissa.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Peruskoulun luokkalaisista tiedän yhdestä sen verran, että jatkaa vanhempiensa maatilaa. Lukioajan luokkalaisista...luokkakokous piti olla tässä, mutta eivät kai muistaneet postittaa.

burb

.
Keksin tosi-tv -ohjelman: Suomen surkein rumpali.
Ryhmä tajuttoman surkeita rumpaleita kootaan yhteen ja yritetään opettaa soittamaan paremmin.
No eihän se noin toimi, huono rytmikorva ei opettamalla parane. Kukaan ei kehity, karmeaa paukuttamista jaksosta toiseen. Välillä vinoutunutta peruskomppia kolme minsaa putkeen, välillä minuutin rumpusooloja.
Kolme jaksoa pyhitetään pelkälle tuplabasarille.
Tunnin jaksot, kaksyt jaksoa per kausi, seitsemän tuotantokautta.

Örfil

Guest
Tuli tieto, että eräs opiskeluaikojen hyvä kaveri joutuu kantasoluhoitoon HUSiin loppusyksystä. Taudista ei vielä tietoa, mutta lienee todella vakavaa.:dunno:
Asia on kuten sanoit vakava, jos tuohon hoitoon mennään. Toivomme parasta ja että lääketieteen keinot auttavat.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olen aina pitänyt Pöhkistä tolkun immeisenä, eikä menevän MV-lehden tasoisiin kusetuksiin.

No itse olen kuntosalilla, että saadaan jotain merkityksetöntäkin tähän.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.