Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jjv

Arschloch
Mun mielestä on parempi, että lapset oppii kiroilemaan turvallisesti kotioloissa vanhempien valvovan silmän alla niin vanhemmat ainakin tietävät mitä sanoja käytetään. Muuten lapset oppii kirosanansa kavereiltaan ja niistä ei koskaan voi olla varmoja mitä ne tarkoittaa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mun mielestä on parempi, että lapset oppii kiroilemaan turvallisesti kotioloissa vanhempien valvovan silmän alla niin vanhemmat ainakin tietävät mitä sanoja käytetään. Muuten lapset oppii kirosanansa kavereiltaan ja niistä ei koskaan voi olla varmoja mitä ne tarkoittaa.
Sisko opettanut syksyn aikana pojan sanomaan "satana".

Satana.

burb

.
Eilen illalla, parveketupakoinnin yhteydessä, livahti kärpänen sisään.
Olen yrittänyt saalistaa sitä siitä asti.
Jossain se tuossa lähistöllä taas varmasti virnuilee. Yrittäis nyt vähän pöristä jotta paikantaisin, ja pääsisin painamaan peukulla otsaansa.

Älkäähän tytöt ja pojat alkako tupakille, siitä on vain harmia.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jossain se tuossa lähistöllä taas varmasti virnuilee. Yrittäis nyt vähän pöristä jotta paikantaisin, ja pääsisin painamaan peukulla otsaansa.

Tietenkin se virnuilee ja epätoivoissaan odottaa, koska burbbi menee seuraavan kerran imemään.

burb

.
Nnoin. Kärpänen lähti nyt vehreämmille pörisemismaille.

Tarkoitan siis että onnistuin päästämään sen ulos, en suinkaan tarkoittanut että olisin listinyt sen.

jjv

Arschloch
Näin eilen töissä kaksi kärpästä. Vessan lattialla kärppis makasi selällään lattialla ja pyöri ympyrää kera kiimaisen pörinän. Hallin lattialla makasi toinen kärpänen selällään. Ihan hiljaa. Lepäsi.
Meillä on hyvät aineet.

Lunssila

Well-known member

Radiossa sanottiin eilen että tupakointi tappaa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.