Olen ennustanut loppuviikosta vuonna 1322 että näin tulee käymään.Kummalliseksi mennyt tuo KKWCS-sarja. Viime kisan 14 osallistujasta tiesin 6 ja niistäkin oikeastaan vain Cmoney on ainoa aktiivisesti kirjoitteleva.
Toivon todellakin, ettei lapsesi kuullut sinun kiroavan!Vittu mitä paskaa toi Vares.
Sisko opettanut syksyn aikana pojan sanomaan "satana".Mun mielestä on parempi, että lapset oppii kiroilemaan turvallisesti kotioloissa vanhempien valvovan silmän alla niin vanhemmat ainakin tietävät mitä sanoja käytetään. Muuten lapset oppii kirosanansa kavereiltaan ja niistä ei koskaan voi olla varmoja mitä ne tarkoittaa.
Tietenkin se virnuilee ja epätoivoissaan odottaa, koska burbbi menee seuraavan kerran imemään.Eilen illalla, parveketupakoinnin yhteydessä, livahti kärpänen sisään.
Olen yrittänyt saalistaa sitä siitä asti.
Jossain se tuossa lähistöllä taas varmasti virnuilee. Yrittäis nyt vähän pöristä jotta paikantaisin, ja pääsisin painamaan peukulla otsaansa.
Älkäähän tytöt ja pojat alkako tupakille, siitä on vain harmia.
Radiossa sanottiin eilen että tupakointi tappaa.Eilen illalla, parveketupakoinnin yhteydessä, livahti kärpänen sisään.
Olen yrittänyt saalistaa sitä siitä asti.
Jossain se tuossa lähistöllä taas varmasti virnuilee. Yrittäis nyt vähän pöristä jotta paikantaisin, ja pääsisin painamaan peukulla otsaansa.
Älkäähän tytöt ja pojat alkako tupakille, siitä on vain harmia.
Viisi? Yhteen soittoon? Tuohon ei edes Al-setä pysty.söin just viisi snickers patukkaa.
Tunnin aikana suunnilleen. Kieltämättä taisi olla virhe.Viisi? Yhteen soittoon? Tuohon ei edes Al-setä pysty.
Oma ennätykseni on neljä. En aio kokeilla samaa uudestaan. Viidestä täytyy jo nostaa hattua.Tänään sorruin ja söin just viisi snickers patukkaa.