Antsa Rieppo
Well-known member
Toivottavasti ei tule pimppa mieleen.
Kai sinne nyt jotain mahtuu heittämään väliin, vaikka sukupuoli - pukusuoli -jonosesta. Kummasti kummeksuttaa kun kesken kiivaan pelin huudat Kajaanin Hokki - Hojaanin Kakki!Selostelen ja kommentoin. Nyt oli kommentaattori-vuoro, joten piti tyytyä kiekkojargoniin karvauspelaamisesta. Ei tuossa muutenkaan kiivaassa kiekkopelissä kerkeä muistista heittää mitään, vaan sanoo ennemmin mitä tulee mieleen.
Niin mullakin. Ja nyt mulla tulikin jo Mieleen.Mulla tuli just nyt pimppa mieleen.
Metsäpeuroja asustelee tietojeni mukaan myös Suomenselän korpimailla? Perhon, Kyyjärven, Lestijärven, Kinnulan ja Kivijärven salomailla?Ettei metsäpeura? Poro on yleensä aika laiskaliikkeinen. Metsäpeuran ja poron levinneisyysraja menee Kuhmon ja Suomussalmen rajalla.
Kuulostaa ihan keskitysleiritouhulta.Kyllä minä vaan jaksan hämmästellä tuon Fitnesspäivkirjatin esiintyjien itsekuria.
Äsken yksi hihkui ilosta herätessään aamuvarhaisella siitä, että tänään on se päivä jolloin saa syödä 40g puuroannoksen sijasta 50g!
Männäkaudelta mieleeni painui ikuisesti kun yksi ei meinannut jaksaa salille lain, mutta sai itsensä orientoitua sinne innosta puhkuen muistettuaan, että saa syödä banaanin salitreenin jälkeen. Ihan kokonaisen banaanin!
Hämmästyttää ja kummastuttaa. Voiko tuosta tulla oikeasti ihmiselle noin niinkun yleisesti hyvä olo?
Kyl sen kestää kun tietää miten hyvältä sitten ruumisarkussa näyttää.Kyllä minä vaan jaksan hämmästellä tuon Fitnesspäivkirjatin esiintyjien itsekuria.
Äsken yksi hihkui ilosta herätessään aamuvarhaisella siitä, että tänään on se päivä jolloin saa syödä 40g puuroannoksen sijasta 50g!
Männäkaudelta mieleeni painui ikuisesti kun yksi ei meinannut jaksaa salille lain, mutta sai itsensä orientoitua sinne innosta puhkuen muistettuaan, että saa syödä banaanin salitreenin jälkeen. Ihan kokonaisen banaanin!
Hämmästyttää ja kummastuttaa. Voiko tuosta tulla oikeasti ihmiselle noin niinkun yleisesti hyvä olo?
En tiedä mikä Fitnesspäivkirjat on, mutta tuo ei ainoastaan kuulosta, vaan myös on, täysin naurettavaa touhua.Kyllä minä vaan jaksan hämmästellä tuon Fitnesspäivkirjatin esiintyjien itsekuria.
Television tarjoama runkkausohjelma.En tiedä mikä Fitnesspäivkirjat on, mutta tuo ei ainoastaan kuulosta, vaan myös on, täysin naurettavaa touhua.
OK!Television tarjoama runkkausohjelma.
Ja kyseessä ei ole mikään kisadieetti?Kyllä minä vaan jaksan hämmästellä tuon Fitnesspäivkirjatin esiintyjien itsekuria.
En osaa sanoa. Ikean huonekaluja?Ja kyseessä ei ole mikään kisadieetti?
Mulle iskeytyi, kesäyönä 2010, lepakko tuulilasinpyyhkijään kiinni jääden. Ennen Riihimäkeä kun Forssasta päin ajelin.Pitääkin koputtaa puuta, ettei ole omalle kohdalle sattunut isompia eläinonnettomuuksia. Tuulilasiin iskeytyneitä ötököitä ei lasketa.
Kun noita pimeitä taipaleita on tuolla Kaenuussa kuitenkin tullut jonkin verran ajeltua.
Lyhin etäisyys hirveen on se et semmosen takajalka kopsahti kerran etupuskuriin(pikkasen sydän pamppaili kun tajus mitä olis voinut tapahtua), muutama peura ollu liki ja pariin jänöönkin törmännyt. Suden näin kerran about 100m päästä kun osui valokeilaan, komea otus :ahem: Ilveksien ponkailuista oon kyllä vähän kade kun en ole moista isoa kissiä ikinä luonnossa nähnyt vaikka on sitä tullut vähän yritettyäkkin.Pari lintua keulamaskiin vain. Onneksi olin isolla autolla liikenteessä. Muuten en välttämättä olisi tässä. Hirviä on juossut 50m keulan edestä ja pari lynx lynxiäkin.