Albert Oil
Hippi ja juntti
Komp.Vähän haikea olo, kun hyvä kaveri muuttaa ulukomaille huomenna. Yksi harvoja fiksuja kavereitani.
Komp.Vähän haikea olo, kun hyvä kaveri muuttaa ulukomaille huomenna. Yksi harvoja fiksuja kavereitani.
Thaimaahan.Lähteekö kauaskin?
Ei tuo väli ole kuin 40 km, kyllä me nähdään jatkossakin!
Virmamme joutui puuttumaan erään tuon ohjelman asiantuntijan blogikirjoitukseen. Ponsoroimmehan ohjelmasarjaa.Annapa kuulua.
Oliko jollain tullu mieleen?Virmamme joutui puuttumaan erään tuon ohjelman asiantuntijan blogikirjoitukseen. Ponsoroimmehan ohjelmasarjaa.
Väillä pitää olla tylsä, että jaksaa taas olla mielenkiintoinen.Oottepas te tylsiä.
Ai niin se. Vissiin siellä pari kerrosta katutason baaria alempana olit, siellä missä on salin perällä biljarditilat. Kaksi kertaa oon siellä käynyt keikkoja katsomassa, ensin Eläkeläisiä ja sitten Juliet Jonesin Sydäntä.Old Cockin alakerrasta löytyi moinen.
Onpas omaperäinen idea.TV5:n kevään uutuusohjelmassa Anssi Kela ja isot biisit joka jaksossa yksi artistivieras haastaa Anssi Kelan biisintekoon, jossa kummankin muusikon tehtävänä on versioida yksi legendaarinen suomalainen hittikappale.
Artistivieras saa valita oman kappaleensa itse, kun Anssille versioitavaksi tuleva kappale on aina yllätys.
Sarjassa kuullaan aina myös jokaisen biisin tarina ja tavataan alkuperäinen esittäjä tai kappaleeseen liittyvä legendaarinen henkilö. Jakso huipentuu biisien ensiesitykseen, jossa artistien läheiset pääsevät arvioimaan hittipotentiaalia.
Ehkä siinä kuohuu tunteet sen verran, että itkuakin pukkaa. Sitten olis omaperäinen!Töllöstä purskahti mainosta, tsekkasin tarkemmin että mikä juttu.
Onpas omaperäinen idea.
Vai sittenkin talouspaperia? Ei se mitään. Tähän aikaan merimiehetkin tahtia lyö kipein rantein.Tässä katselen taloussanomia. Bisnestä, arvopapereita, kursseja, yms.
Tampereen Kuppila-Kulmassa esiintyvät toisinaan trio Albert, Jjusban ja Howdy nimellä Sairaseläkeläiset. Coveroivat Kelan palkalla Kelan biisejä.Ai niin se. Vissiin siellä pari kerrosta katutason baaria alempana olit, siellä missä on salin perällä biljarditilat. Kaksi kertaa oon siellä käynyt keikkoja katsomassa, ensin Eläkeläisiä ja sitten Juliet Jonesin Sydäntä.