Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tökötökötööt.
Tööt. Tökötökötööt.

Tökötökötööt.
Tökötökötööt.
Tökötökötööt.
Tökötökötööt.
Tökötökötökötökötökötökötökötökö...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos tuo teidän sekoilunne ei nyt heti lopu niin mä syön banaanin. Olen tosissani.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Aika oli vinkuroittanut jousia ja tehnyt sohvani epämukavaksi istua kaikille muille paitsi minulle, kun istuin tarkalleen omalla paikallani. Nahkakin oli kärsinyt kissojen ja ajan myötä niin, jotta oli sieltä täältä isoja paloja irti ja sisustukset meinasivat pursuta ulos. Siltä kirjoittaen olen kirjoittanut varmaan puolet F1-forum -kommenteistani ja on sillä selkä mutkalla sikiöasennossa ollut muistaakseni sekä Fagerholm että Domppari. Tuttavat ja sukulaiset kyselivät jo vuosia sitten, että meinasinko joskus sitä vaihtaa. Oli kuitenkin kuin karannut jostain piriluolasta, vaikka muuten sisustus oli edes vähän sinnepäin, pöytäni ovat suorassa ja hyllyt kanssa, mattokin lattialta on aina löytynyt.
Toivottavasti se saa uuden elämän, kun sen haki tänään hihittelevä teinityttö. Voisin jatkaa jotain dzeidzei-tarinointia, mutta en nyt kuitenkaan. Sohva <3
*ottaa lakin päästä*
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kyselin kuitenkin vielä sen sohvan perään, että saihan se varmasti hyvän kodin. Oli kuulemma saanut, ja uusi omistaja pitikin vielä siitä. Tsihihii. Voi että.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Paikallisessa ravintolassa katsottiin hieman hitaasti kun kävin pyytämässä ketsuppia maalaislohkoperunoille.

Olisivat itse laittaneet kastikkeen perunoille, liian kuivaa syötävää ilman :frank:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hassua miten nuori valtio Suomi olikaan silloin kun isovanhempani syntyivät.
Ja se on kans hassua kun pelle paiskaa toisen pellen naamaan kakun, voi sentään. Naurattaa niin että.

Noin muuten: toikin viestimäärä saavuttaa kohta 5000 viestin rajan. Kutsun tätä T5K:ksi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Joskus 'forumistiurani' alussa viime vuosituhannella tulin hyvälle tuulelle/mielelle lukiessani kanssakirjoittajien juttuja. Nykyisin tulee lähinnä surulliseksi, kun näyttää, että jokin on myrkyttänyt ihmisten mielet ja kielet niin, että kaikesta ajatellaan ja sanotaan mahdollisimman pahasti. Postauksia ei halua edes lukea kuin 'vähän alusta'. Voi tätä maailmanmenoa. :frown:
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös