Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Pistin systerille (joka on siis Estonia-pelastusveteraani) tekstaria, että nyt olis kiva Itämerellä ajella visiiri auki kuin Gabriela Koukalova ampumahiihdossa konsanaan.

Vähän ajan päästä vastasi: Tai Estonia.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2211
Estonia purjehti keulavisiiri auki kuin Estonia keulavisiiri auki konsanaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Pistin systerille (joka on siis Estonia-pelastusveteraani) tekstaria, että nyt olis kiva Itämerellä ajella visiiri auki kuin Gabriela Koukalova ampumahiihdossa konsanaan.

Vähän ajan päästä vastasi: Tai Estonia.
Estonia-pelastusveteraanin pelastauumisoperaatiosta olisi mielenkiintoista kuulla lisää. Jos.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26855
Veikkaan, että hää on ollu yhdellä niistä laivoista jotka saapui onnettomuuspaikalle.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Veikkaan, että hää on ollu yhdellä niistä laivoista jotka saapui onnettomuuspaikalle.
Siellä ne nosteli merestä kyytiin ihmisiä, hommas niille vaatteita, lohduttivat (onko kriisiapu oikea sana) ja ruokkivat. Aika vähissä rensseleissä ne suurimmaksi osaksi oli.

Itsehän olin Hangon vapaasatamassa valmiudessa ja meiltä oli halleja varattuna ruumiita varten. Tais yks helikopteri tulla Hankoon ruumiiden kanssa. Utöhön ne niitä veivät kun oli lähempänä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Oodi sohvalle

Aika oli vinkuroittanut jousia ja tehnyt sohvani epämukavaksi istua kaikille muille paitsi minulle, kun istuin tarkalleen omalla paikallani. Nahkakin oli kärsinyt kissojen ja ajan myötä niin, jotta oli sieltä täältä isoja paloja irti ja sisustukset meinasivat pursuta ulos. Siltä kirjoittaen olen kirjoittanut varmaan puolet F1-forum -kommenteistani ja on sillä selkä mutkalla sikiöasennossa ollut muistaakseni sekä Fagerholm että Domppari. Tuttavat ja sukulaiset kyselivät jo vuosia sitten, että meinasinko joskus sitä vaihtaa. Oli kuitenkin kuin karannut jostain piriluolasta, vaikka muuten sisustus oli edes vähän sinnepäin, pöytäni ovat suorassa ja hyllyt kanssa, mattokin lattialta on aina löytynyt.
Toivottavasti se saa uuden elämän, kun sen haki tänään hihittelevä teinityttö. Voisin jatkaa jotain dzeidzei-tarinointia, mutta en nyt kuitenkaan. Sohva <3
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Maksan neljätoista miljardia euroa sille joka tuo mulle mikropopcornpakkauksen just nyt.
Tai samahan se on tuoda kaksi, laitan toisen sitten talteen jotta voin käyttää sen myöhemmin. Kutsun tuota "varastoinniksi".
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös