Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Tuo oli todella WANHA!

Kas, ettei ollut JormaPavelPavelille ennestään tuttu?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuo oli todella WANHA!

Kas, ettei ollut JormaPavelPavelille ennestään tuttu?
Juu ei ollut tuttu termi. Eikä ole kukaan esim. tuota linkkiä heittänyt kun joskus kyseistä argumentointia ihmettelin.

En itse asiassa edelleenkään sen järkevyyttä ymmärrä kun siinähän voi sitten halutessaan kelailla tapahtumia maailmanhistorian alkuun asti kunnes löytyy se "alkupaha", jonka perusteella voi oikeuttaa kaiken sen jälkeen tapahtuneen.

Örfil

Guest
Aina voi oikaista ja pistää homman Alpun piikkiin :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Enpä malta olla tänne katkerana marttyyrina kirjoittamatta, etttä taas tuli mieleen kun Venäjän Grand Prix ajettiin, että minua aikanaan uhattiin sanktioilla ja postaus poistetttiin epäasiallisena pelleilynä kun arvuuttelin forumilla, että minä vuonna maailma mahtais olla sillä mallilla, että nähdään Venäjän Grand Prix.
Olinko kaukokatseisempi kuin silloinen ylläpito, olinko, HÄH!!

Vaatin jonkunlaista virallista maineenpalautusta silloisten tapahtumien johtosta!! Ja että ylläpito myöntää, että se ei ollut pelleilyä vaan että olin kaukaa viisas sekä maksaa mulle korvausta 10 000 euroa, jotka laitetaan käyetttyinä seteleinä ruskeaan paperipussiin ja toimitetaan Siwan roskiksen alle noudettavaksi!!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Se ois 15:iisitoistaminuuttinen julkisuutta jälleen käsillä.
Nimellä ja kuvalla pääsin uutismediaan ja suuhuni laitettiin tuote-esitteestä virheellisiä sanoja, joita en sanonut. Parhautta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.