oldez
Well-known member
No se nyt pätee ihan kaikkin henkilöihin.Kun mieshomppeli puristelee hetskumiehen persettä, tai muuten lääppii luvatta, mennään kyllä mun mielestä selkeästi haitan puolelle.
No se nyt pätee ihan kaikkin henkilöihin.Kun mieshomppeli puristelee hetskumiehen persettä, tai muuten lääppii luvatta, mennään kyllä mun mielestä selkeästi haitan puolelle.
T: Timo SoiniKanta on selvä
Ei pidä herkistyä, eikä hermostua. Kun on nollasta aloitettu, tietää mitä on vastatuuli.
Oikein tai väärin, näin on marjat. Kai minä varttihullu olen, kun jaksan aina vaan. Olen mennyt kerran konkurssiin puolueen komentosillalta.
Puheenaiheista ei ole pulaa. Eikä juttuseurasta.
Tosikkojen elämä on raskasta ja tylsää. Relatkaa vähän. Minä en vuoda.
Aino sanoi:Isis iskee yhdysvaltoihin koska opama pommittanu Isistä,pian iskut New Yorkiin,Los Angelesiin,San Franciscoon homot kuolevat,Washingtoniin,pian paukkuu ja kovaa,myös Tukholmassa euroviisuihin tullaan tekemään terroriteko jossa kuolee kaikki,ISIS HYÖKKÄÄ myös suomeen,Ving lineen ja silja line räjähtävät ahvenanmerellä .tiedän sen koska luen ulkomaalaisia uutislehtiä,hyvä isis.
Ai se oliki huumorisjuttua.Plokinaattori.
T: Timo Soini
Josko bannaisit itse itsesi viikonolopuksi tästä epäonnistuneesta agitoinnista johtuen?Plokinaattori.
T: Timo Soini